eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniecena metra kwadratowego dopcieplenie elewacji i rożne detale techniczne z tym związane ... › Re: cena metra kwadratowego dopcieplenie elewacji i rożne detale techniczne z tym związane ...
    From: "Amir" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: cena metra kwadratowego dopcieplenie elewacji i rożne detale techniczne
    z tym związane ...
    Date: Fri, 2 Sep 2011 10:45:11 +0200

    > Jakich produktów unikać .... ?
    > O co pytać potencjalnego wykonawcę ? ( myślałem pytać np jak kleją płyty
    > do ściany - podobno nie należy kleić tylko na placki lecz też na zamkniętą
    > ramkę z kleju na każdej płycie ).
    > Do tego na wielu eelwacjach widziałem mech a raczej pierwotka czyli
    > zielony nalot a na innych nawet bardzo starych nic i to na różnych
    > stronach świata. Kolega stwierdził, że wiele zależy od tynku... no
    > właśnie.

    kiki dobrze Ci radzi :)

    A swoją drogą
    za robotę płacę 45zł (oczywiscie FV nie chcą dać) miałem tez ekipe co za
    25zł od 1m2 zrobią, ale podziękowałem
    za placki i krzywizny jak zobaczylem ich robotę

    materiał chcieli swój, ale uparłem się sam załatwiałem od producenta
    bezpośrednio
    niestety całego tira trzeba ale jak masz potrzebe miec 200paczek styro
    minimum 5 palet to pisz do mnie.
    z sąsiadem robimy razem wiec tyle potrzebowalismy

    pamiętaj, ekipa ma smarowac plyty dookoła + placki do srodka, a nie same
    placki jak to robi większość ekip.

    z pianki zrezygnowalem robie na kleju izolbetu, ale wczoraj jak chcialem
    oderwac plytę celem wepchnięca kabla, to nie dałem rady
    musiałem ciąc styropian, więc trzyma bardzo dobrze, zastanawiam się czy te
    kołki potrzrebme bo do porothermu są drogie dosyc

    co do tynku to jeszcze nie podjąłem dycyzji
    zastanawiam się
    nad silikonowo silikatowym z webera albo nad silikonowym.

    Nie mam zamiaru przez najblizsze lata malowac

    za 230m2 sciany chca z webera za silikonowy 3700zł netto
    za siikatowo silikonowy 3300zł netto
    za arylowo silikatowy 2670zł netto
    za akryl 2340zł netto.

    z ceresitu
    za silikonowy chcą 3700 brutto
    silikonow silikatowy 3500zł brutto
    aktrylowy 3000zł brutto

    1,5 ziarno
    silikonowy ponco najbardziej odporny na zamakanie sciany.

    mineralnego nie biore pod uwage, namawiano mnie jeszcze aby zrobić
    mineralnym
    w kolorze docelowym i pomalowac całość silikonowa farbą i na 1m2 mozna do
    20-30zl zaoszczędzic

    rozwazę to na weekend jeszcze

    pozdrawiam
    AT