    From: scream <n...@p...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: ceny klimatyzacji teraz?
    Date: Fri, 11 Jun 2010 15:27:16 +0200

    Dnia Fri, 11 Jun 2010 15:12:18 +0200, Jan Werbiński napisał(a):

    > Jak jeszcze chcesz grzać, to zdecydowanie nie oszczędzaj.

    Oszczędzać nie zamierzam, ale też nie chcę przepłacić. Wiesz, gdybym chciał
    oszczędzić to mógłbym kupić za 1400 zestaw w Castoramie ("Airforce") :))

    > Dobre parametry, firma też chyba nienajgorsza. LG w podobnej cenie jednak
    > jest bardziej sprawdzone i ma największy udział w światowym rynku.

    Na co zwracać uwagę, jakie parametry są kluczowe a jakie praktycznie
    pomijalne? Czy LG będzie istotnie droższe? Co wybrać mając do wyboru
    porównywalne cenowo/parametrycznie jednostki:
    * LG
    * Mitsubishi
    * Fujitsu
    * Samsung
    * Sanyo
    * Daikin
    * Zibro
    * McQuay?
    Wszystkie te firmy zajmują się klimatyzacją od lat, pytanie która z nich
    jest najlepsza, po pierwsze jeśli chodzi o jakość, po drugie jeśli chodzi o
    serwis, gwarancje i dostępność części. Czy przepływ powietrza na poziomie 9
    m^3/h jest wystarczający? (przypominam, że drzwi będą bardzo często
    otwierane a klima wisi nad drzwiami...)

    > Używałem ostatniej zimy inwerterowej o prawie identycznych parametrach do
    > ogrzewania 30m2 i sprawdziła się wyśmienicie.

    Dzięki. Powiedz mi jeszcze czy wg Ciebie montaz takiego cuda to bardzo
    skomplikowana rzecz? :) Logika podpowiada, że nie, ale z drugiej strony
    zastanawiam się czy warto próbować samemu skoro montaż kosztuje kilka
    stówek; nie chciałbym czegoś zrobić źle albo stracić gwarancji.

    --
    best regards,
    scream