    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: ciep?o systemowe
    Date: Fri, 25 Oct 2013 22:28:59 +0200

    W dniu 2013-10-25 14:42, Adam pisze:

    > Maniek ale dzieki temu masz te wszystkie informacje za darmo i latwo dostepne.
    > Gdyby nie kasa z reklam to nikomu by sie nie chcialo tych tresci publikowac.
    > Zalatw sobie adblocka porzadnego i reklamy znikna, przynajmniej te ze stron :)

    Ja nie wiem czy tak do konca jest, czy tylko tak nam sie nie mowi.
    To znaczy jest, ale onet np. jest przeciez od lat. Nowe algorytmy tworza
    nowe mozliwosci. Reklama na tych stronach byla, ale nie w formie filmow
    na calym ekranie jak obecnie. Pomijam juz, ze sama reklama jest lepiej
    dopracowana niz artykuly jak odgrzewane kotlety na tych portalach. Po
    prostu mam wrazenie, ze chodzi tylko o to zeby cos zareklamowac,
    przyciagnac ludzi byle trescia za to reklamy pierwszoplanowe obejrza. To
    jest takie wyciskanie ostatnich sokow. Gdzie by tu jeszcze wcisnac
    reklame zeby wiecej zarobic, a wszystko inne schodzi na dalszy plan.
    Taki reklamowany przez Ciebie kiedys ICM z ktorego zreszta korzystam
    radzi sobie bez reklam. No da sie z pasja po prostu.

    Pozdro.. TK