  • 1. Data: 2013-10-24 12:24:56
    Temat: ciepło systemowe
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    co to za pojeby rozpiepszają mi i innym mózg tą pojebaną reklamą o cieple
    systemowym?

    mieszkam w mieście w domu wolnostojącym, czy jak złożę zamówienie to podepną
    mnie pod ciepło systemowe?

    jeśli nie to po chuj tak się do mnie przwalają tą powaloną reklamą...

  • 2. Data: 2013-10-24 12:41:11
    Temat: Re: ciepło systemowe
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 24 października 2013 12:24:56 UTC+2 użytkownik inny punkt
    siedzenia... napisał:
> [...]
    >podepną mnie pod ciepło systemowe? jeśli nie to po chuj tak się do mnie >przwalają

    Nie wiem jak u Was ale u mnie chętnie podepną. Koszt przyłączenia 7500zł+"ciepło" wg
    zużycie. Jako że nie jestem póki co zinteresowany to nie znam cen "ciepła" jakie
    oferuje mój lokalny MPEC

  • 3. Data: 2013-10-24 13:29:32
    Od: <m...@g...com>

    ps.com...

    >Nie wiem jak u Was ale u mnie chętnie podepną. Koszt przyłączenia
    >7500zł+"ciepło" wg zużycie. Jako że nie jestem póki co zinteresowany to nie
    >znam cen "ciepła" jakie oferuje mój lokalny MPEC

    Ciekawwe czy znają jakiegoś piekarza który żąda zapłaty za wybudowanie
    piekarni i za dostarczanie bułek do sklepu.

  • 4. Data: 2013-10-24 13:35:39
    Od: masti <g...@t...hell>

    a ktoś Ci każe kupować?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 5. Data: 2013-10-24 13:40:55
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 24 października 2013 13:29:32 UTC+2 użytkownik m...@g...com
    napisał:
    > Ciekawwe czy znają jakiegoś piekarza który żąda zapłaty za wybudowanie
    > piekarni i za dostarczanie bułek do sklepu.
    W sumie masz rację. Jednak np energetyka czy gazownia równiez za darmo nie
    przylączają.
    Firmy telekomunikacyjne, telewizje kablowe także tyle że tam opłaty za tzw aktywację
    bywaja symboliczne.

  • 6. Data: 2013-10-24 13:54:49
    Od: "inteligentny" <...@...pl>

    no to za 7500 kup sobie smieciucha w wersji deluxe i pal jak polska wiocha
    tanim weglem z butelkami pet na podpalke... :-) Koszta podlaczenia,
    projektow, rycia gleby to co nic? Ja tam koszt podlaczenia rozumiem.

  • 7. Data: 2013-10-24 14:11:07
    Od: <m...@g...com>

    ps.com...

> [...]
    >przylączają.
    >Firmy telekomunikacyjne, telewizje kablowe także tyle że tam opłaty za tzw

    Bo tak się właśnie większośc cwaniaków usadowiła. Pewien znajomy ma kiosk.
    Marzy mu się abonament oraz jakaś opłata za gotowość, pobierana od każdego
    mieszkańca.

  • 8. Data: 2013-10-24 14:17:48
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 24 października 2013 14:11:07 UTC+2 użytkownik m...@g...com
    napisał:
    > Pewien znajomy ma kiosk. Marzy mu się abonament oraz jakaś opłata za gotowość,
    >pobierana od każdego mieszkańca.

    Myślę że nic nie stoi na przeszkodzie aby wprowadził taka opłatę. Czyli na drzwiach
    kiosku niewch powiesi kartkę: "obsługujemy tylko osoby z naszą kartą klienta. Karta
    klienta do nabycia w kiosku za 29,99pln" np.

  • 9. Data: 2013-10-24 14:21:11
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 24 października 2013 13:54:49 UTC+2 użytkownik inteligentny napisał:
    > no to za 7500 kup sobie smieciucha w wersji deluxe i pal jak polska wiocha
    > tanim weglem z butelkami pet na podpalke... :-) Koszta podlaczenia,
    > projektow, rycia gleby to co nic? Ja tam koszt podlaczenia rozumiem.

    Wulkanizator żeby Tobie opony na zimowe zmienić też musi wybudowac warszta, kupic
    maszyny, zatrudnić pracowników itp.
    Pomimo tego wjeżdzając do niego na warsztat nie płacisz np 1000zł "opłaty za gotowość
    świadczenia usługi"

  • 10. Data: 2013-10-24 14:24:00
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    na temat Panowie, na temat...