  • 191. Data: 2013-10-31 20:23:07
    Temat: Re: cieplo systemowe
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 31 października 2013 20:12:46 UTC+1 użytkownik kiki napisał:

    > Lenovo to jest IBM, a IBM -> http://www.ibmandtheholocaust.com/
    > lub https://en.wikipedia.org/wiki/IBM_and_the_Holocaust
    IBM przy naszych rodakach cieniutko;)
    http://demotywatory.pl/4229268/Nasz-kraj-to-chyba-ni
    gdy-normalny-nie-byl

  • 192. Data: 2013-10-31 20:28:40
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 31 października 2013 20:20:22 UTC+1 użytkownik kiki napisał:

    > Nie b�dzie, bo ich przepedzili�my :-)

    Wrócą;)
    Do mojej chaty od publicznej drogi jest ponad 100 metrów prywatnej drogi. I wjechali
    bo patrzę na street view moja chata jest i auto na podjeżdzie.
    Zdjęcia z sierpnia 2012(poznaję bo później auto zmieniłem i kilka innych szcegółow)
    opublikowali na street view jakoś latem tego roku.
    W sumie mi to wisi ale z drugiej strony tak sobie wjechali na prywatną droge;((
    Usprawiedliwa ich to że nie mam oznaczenia "droga prywatna"

  • 193. Data: 2013-10-31 20:40:26
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    ps.com...
    napisał:

    > Nie b�dzie, bo ich przepedzili�my :-)

    > Wrócą;)

    Już 2 razy byli rok po roku i akurat na kogoś z nas trafili. Pojechali
    główną drogą tylko.

  • 194. Data: 2013-10-31 20:44:09
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "Kris" <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...
    W dniu czwartek, 31 października 2013 20:20:22 UTC+1 użytkownik kiki
    napisał:

    Jeszcze...

    Pamiętaj żeby podmienić SSID z wifi co pewien czas.
    Po drugie gnoje mają twoje hasło do wifi jeżeli tylko zsynchronizowałeś
    telefon kiedykolwiek.
    Mogą ci się wpierdolić do sieci i pewnie te dane sa przekazywane władzom.
    Każdy ma do nich dostęp. Przeszukanie komputerów/ sieci bez nakazu sie
    kłania.

  • 195. Data: 2013-10-31 20:47:32
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    ps.com...

    > Ja to miałem w Lenovo(lenovo veriface). Musiałem wywalić bo jak
    > nieogolony byłem to już mnie nie rozpoznawało;)

    Ja tego nigdy nie używałem, tak samo z resztą jak i czytnika linii
    papilarnych, edysków, chmur, P2P itp.
    W tej materii podzielam poglądy Kikiego :)
    Zastanawiam się na ile bezpieczny jest Skype? :)

  • 196. Data: 2013-10-31 21:02:16
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "uzytkownik" <a...@s...pl> wrote in message

    > Ja tego nigdy nie używałem, tak samo z resztą jak i czytnika linii
    > papilarnych, edysków, chmur, P2P itp.
    > W tej materii podzielam poglądy Kikiego :)
    > Zastanawiam się na ile bezpieczny jest Skype? :)

    Skype to jest mallware.
    Zainstaluj sobie na kompie jitsi.org na androidzie CSipSimple i konto na
    ostel.co
    To na początek.

    jestem k...@o...co po protokole sip z szyfrowaniem :-)

  • 197. Data: 2013-10-31 22:20:35
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 31 października 2013 20:40:26 UTC+1 użytkownik kiki napisał:

    > Już 2 razy byli rok po roku i akurat na kogoś z nas trafili. Pojechali
    >
    > główną drogą tylko.

    Szukam i nawet tej głównej drogi koło Twojej chaty nie wgrali jeszcze;)
    U mnie tak po roku od filmowania wrzucili.

  • 198. Data: 2013-10-31 22:52:10
    Temat: Re: ciep?o systemowe
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-10-31 19:31, kiki pisze:

    > To sobie poćwicz. Menu start jest od wersji Win95 do Win7 i czy ma
    > bootować do pulpitu. Tam wszystko jest. Strasznie dużo opcji. Pobaw się.
    > Nawet strzałki UP wracają we właściwe miejsca.

    Tak, dzieki. Juz defaultowy mi sie podoba. :-)

    Pozdro.. TK

  • 199. Data: 2013-10-31 23:01:04
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-10-31 20:44, kiki pisze:

> [...]
    > Mogą ci się wpierdolić do sieci i pewnie te dane sa przekazywane
    > władzom. Każdy ma do nich dostęp. Przeszukanie komputerów/ sieci bez

    Kiki jestes wielki.

    Pozdro.. TK

  • 200. Data: 2013-10-31 23:07:29
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "Maniek4" <r...@s...won> wrote in message

    > Tak, dzieki. Juz defaultowy mi sie podoba. :-)

    Aroganci z Microsoftu. Przez to gówno na starszych lapropach zainstalowałem
    sobie Linuxa Ubuntu i powiem, że pod emulatorem Windows w tym Ubuntu
    działają te programy, którę potrzebuję z Windows. Niektóre t5rzeba używać
    portable lub je przekonwertować na portable. Pozostałe sa natywne jak Libre
    Office, przeglądarki to już nawet nie wspomnę.
    Jestem mile zakoczony Ubuntu.
    To tak jak mieć MAC-a też na nim programy z windy nie chodzą. Na Ubuntu
    chodzą pod emulatorem, a na MAC-u trzeba instalować windows.
    Jak masz stary komputer to sie przekonaj raz.