  • 1. Data: 2013-10-23 18:23:49
    Temat: czym pomalować ścianę garażu?
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    witam

    Mam do pomalowania ścianę garażu dookoła drzwi. mocny tynk, który raz na
    jakiś czas jest podlewany deszczem. fajnie by było jakby to było białe.
    farba emulsyjna dość szybko "znika" w dziwny sposób. tzn nie odłazi
    płatami, ale tak jakby się spłujuje jak kerdówka. myślałem o jakimś
    tynku ozdobnym, ale cena 250zł za wiaderko lekko mnie ostudziła. JEst
    jakieś tańsze wyjście zapaćkania ściany? (zewnętrznej)

    ToMasz

  • 2. Data: 2013-10-23 19:50:03
    Temat: Re: czym pomalować ścianę garażu?
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 23 października 2013 18:23:49 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:
    > JEst jakieś tańsze wyjście zapaćkania ściany? (zewnętrznej)
    Farba elewacyjna. Silikonowa np.