  • 1. Data: 2013-10-23 12:27:19
    Temat: Marketowe kleje do plytek
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    W marketach budowlanych sprzedaja, najczesciej w promocji, kleje do plytek
    podlogowych.
    W promocji czyli cena jest promocyjna, ponizej reszty stawki.

    Opisywane sa jako klej uniwersalny, parametry z opakowania maja takie jak
    reszta klejow podstawowych ale zaden producent sie do nich oficjalnie nie
    przyznaje.

    Czyli worek kleju robiony przez mapei, ktore figuruje jako producent na
    etykiecie, nie istnieje ani na stronie w necie ani zadnej wzminaki o nim tam
    nie ma. Opakowanie tez bez logo.
    W castoramie oferta z gazetki, klej uniwersalny atlas, opakowanie juz ok,
    jest producent i grafika jak reszty ich produktow. Ale w oficjalnej ofecie
    nie ma nic takiego i wyglada to znow na jakas partie marketowa.

    I pytanie z praktyki. Co to warte?

    Tmek

  • 2. Data: 2013-10-23 13:46:56
    Temat: Re: Marketowe kleje do plytek
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-10-23 12:27, Tmek pisze:
    > W marketach budowlanych sprzedaja, najczesciej w promocji, kleje do plytek
    > podlogowych.
    > W promocji czyli cena jest promocyjna, ponizej reszty stawki.

    Sprawdź wagę opakowania. Widziałem w Castoramie cement pakowany po 20
    kg. Faktycznie był nieco tańszy od 25 kg. Dałem się też kiedyś nabrać na
    panele ogrodzeniowe Beckerta. Okazało się, że normalnie są one z drutu 5
    mm a promocyjne są z "czwórki" ktora jest o połowę słabsza, a tylko 20%
    tańsza.
    Kupowałem też promocyjne płytki klinkierowe na elewację i te są w porządku.
    Jacek

  • 3. Data: 2013-10-23 13:53:42
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Użytkownik "Jacek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > tańsza.
    > Kupowałem też promocyjne płytki klinkierowe na elewację i te są w

    Worek 25kg. Ten mapei ktorego sie wstydza jest po 10zl, atlas po 17.

    pozdro
    Tmek

  • 4. Data: 2013-10-23 13:55:30
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Użytkownik "Tmek" <T...@d...ek> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Jacek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Worek 25kg. Ten mapei ktorego sie wstydza jest po 10zl, atlas po 17.

    Sprawdzilem. Masz racje. Ten po 10 to 20kg.

    Temk

  • 5. Data: 2013-10-23 13:58:41
    Od: Marek <m...@g...pl>

    > I pytanie z praktyki. Co to warte?

    Atlas plus castoramowy jest bardzo dobry. Rozni sie workiem bo jest w
    20kg zamiast 25kg w hurtowni.
    Na tansze wynalazki nie bylo mnie stac.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 6. Data: 2013-10-23 14:08:07
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 23 października 2013 12:27:19 UTC+2 użytkownik Tmek napisał:
    > I pytanie z praktyki. Co to warte?
    Nie wiem jak w marketach bo nie kupowałem gdyż bliżej miałem lokalną hurtownię a ceny
    dostałem bardzo przyzwoite.
    Polecam Mapei 'Glazurnik- chyba jeden z tańszych klejów- wjak ja robiłem płytki to
    cos koło 12zł kosztował. Trzymają do dzisiaj a klejony zarówno gres jak i glazura jak
    i terakota, na zwykłej poodłodze i tam gdzie ogrzewanie podłogowe.
    Nic lepszego ani tym bardziej droższego nie trzeba do domu.

  • 7. Data: 2013-10-23 14:10:02
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 23 października 2013 13:58:41 UTC+2 użytkownik Marek napisał:
    > Na tansze wynalazki nie bylo mnie stac.
    Atlas plus to chyba jeden z droższych klejów. Nie wiem co ty tya nim kleiłeś ale jak
    na płytki do domu to przessada z tym plusem. To jak armata na wróbla. SDzkoda kasy.
    Sa kleje kilkakrotnie tańsze i tak samo nadające się do domowych zastosowań

  • 8. Data: 2013-10-23 14:11:52
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    ps.com...
> [...]
    ogrzewanie podłogowe.
    Nic lepszego ani tym bardziej droższego nie trzeba do domu.

    Ok dzieki.. A co w kwestii fug polecasz?

    Tmek

  • 9. Data: 2013-10-23 14:23:57
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl>

    >Nic lepszego ani tym bardziej droższego nie trzeba do domu.

    Co najwyżej drogie płytki gresowe pospadają i się potłuką , ale
    najważniejsze że klej był tani :)

    Ja widziałem różnicę w jakości kleju zwykłego (taniego) a droższego
    elastycznego i nie ma porównania.
    Droższe kleje mają różne dodatki i są dużo mocniejsze od tych tanich
    uniwersalnych ...

    Te tanie to są dobre do małych lekkich plytek (chłonnych) nie gresowych ...

  • 10. Data: 2013-10-23 14:37:13
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 23 października 2013 14:23:57 UTC+2 użytkownik /// Kaszpir /// napisał:
    > Co najwy�ej drogie p�ytki gresowe pospadaj� i si� pot�uk� , ale
    > najwa�niejsze �e klej by� tani :)
    Kleiłes Mapei Glazurnikiem czy tylko tak Sobie piszesz?
    Ja mam nim np przyklejone w łazience płytki 60/*60cm na ogrzewaniu połogowym i jest
    ok. Mam tez zwykła terakote oraz glazure i nic złego się nie dzieje. Niby od czego
    miałyby popekac płytki? Od podłogówki? Przecież tam stała temperatura praktycznie
    jest.
    Facet co mi płytki robił opd dawna tylko tego kleju używa i za jego namową go
    kupiłem.
    5 lat mineło wszystko jest ok.