  • 231. Data: 2013-11-02 10:57:12
    Temat: Re: ciep?o systemowe
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    Użytkownik "kiki" <s...@l...pl> napisał w wiadomości
    news:5273ce30$0$2301$65785112@news.neostrada.pl...
    > BF3 jedynie :-) Jaka mapa ci się podoba ?

    nie gram, w 3. Moje dzieci grały i sie znudzily po tygodniu. Póki żyje 2
    gram w dwójkę :)

  • 232. Data: 2013-11-02 11:33:11
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 2 listopada 2013 10:57:12 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

    > nie gram, w 3. Moje dzieci grały i sie znudzily po tygodniu. Póki żyje 2
    Pudełko z płytą od BF@ leży gdzieś w garażu. Może i zainstaluje na PC i zagramy
    partyjkę. Jakby co dam znać. Kiedyś miałem nick Benek16 nie wiem czy dalej aktualny
    jakby co to zmienia na jakiegoś Krisa.

  • 233. Data: 2013-11-02 12:02:22
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    ps.com...
    >Pudełko z płytą od BF@ leży gdzieś w garażu. Może i zainstaluje na PC i
    >zagramy partyjkę. Jakby co dam znać. Kiedyś miałem nick Benek16 nie wiem
    >czy dalej aktualny jakby co to zmienia na jakiegoś Krisa.

    hehehe - jak cos to wolac mnie na priv budyn (maupa) riders . kropka . pl i
    sie ustawimy na jakis termin. Kiki - to do ciebie też :)

    b.

  • 234. Data: 2013-11-02 18:28:42
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "Budyń" <b...@r...pl> wrote in message
    > Użytkownik "kiki" <s...@l...pl> napisał w wiadomości
    >
    > nie gram, w 3. Moje dzieci grały i sie znudzily po tygodniu. Póki żyje 2
    > gram w dwójkę :)

    Ale w Bad Company masz na myśli ?

  • 235. Data: 2013-11-03 18:46:41
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    > Ale w Bad Company masz na myśli ?

    nie, najzwyklejszą 2. zobacz na rulez-server.de, #main serwer

    b.