    From: "uzytkownik" <a...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: cieplo systemowe
    Date: Mon, 28 Oct 2013 21:26:55 +0100

    news:a3373ab6-93e1-42ff-a46d-73c0e44d9c99@googlegrou
    ps.com...

    > Trudno obecnie nawet kupić lepszy TV bez 3D. Dla mnie to 3D to mogło
    > być, ale nie musiało, a skoro było to przecież mi go nie usuną z TV na
    > moje życzenie i przez to ten TV nie będzie tańszy.

    > O rotfl, oczywiscie ze ten sam model ale bez 3D jest tanszy. Przeciez
    > za darmo go nie dodaja :-)

    Wskaż choć jeden model TV, który jest produkowany w wersji z 3D i bez
    3D.

    > Znaczy masz po prostu strasznie dziadowskiego kompa, skoro na tv
    > wszystko dziala lepiej.. :)

    Aha! Czyli zakup nowego TV to głupota, ale komputery należy wymieniać
    najrzadziej raz na pół roku :D
    Co do komputera to nie mam strasznie dziadowskiego. Rzecz polega na tym,
    że każda nowsza generacja komputerów nafaszerowywana jest coraz większą
    ilością zbędych zamulaczy, któych najzwyczajniej nieraz nie da się
    usunąć.