  • Data: 2009-05-03 22:00:00
    Temat: Re: co wybrac
    Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

    > Deweloper zdaje sie oddaje bez instalacji, posadzek i tynkow wewnetrznych
    > przy najmniej u mnie w okolicy. Nie wiem czy to wazne, ale to co najmniej
    > kilkadziesiat tysiecy i moze znaczaco zmienic wycene.

    deweloper oddaje mieszkanie/dom tak jak zapisze w umowie i ja nalezy czytac
    :)
    nie ma ogolnie zadnego zapisu co to ma niby byc stan deweloperski ale
    ogolnie przyjelo sie ze obejmuje on
    instalacje(elektryczna, CO, wod-kan), wylewki, tynki i pomalowanie(na bialo
    byle by bylo :)
    nie widzialem juz od dawna zeby ktos odbieral mieszkanie w innym stanie
    jesli mial go odebrac w "stanie deweloperskim" :)

    ale tak jak mowie, co deweloper wmowi klientowi to jego wiec jesli u was
    oddaja bez tynkow i instalacji to tylko i wylacznie klienta sprawa ze sie na
    to godzi :)
    jesli mu cena odpowiada to niech kupuje i kupe cegiel na palecie i mowi ze
    odebral dom w stanie deweloperskim bo mu tak sprzedawca powiedzial :)

    --
    pzdr
    piotrek