  • Data: 2009-05-03 22:16:23
    Temat: Re: co wybrac
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotrek" <...@...ru> napisał w wiadomości
    news:gtl431$ejv$1@opal.futuro.pl...

    > deweloper oddaje mieszkanie/dom tak jak zapisze w umowie i ja nalezy
    > czytac :)
    > nie ma ogolnie zadnego zapisu co to ma niby byc stan deweloperski ale
    > ogolnie przyjelo sie ze obejmuje on
    > instalacje(elektryczna, CO, wod-kan), wylewki, tynki i pomalowanie(na
    > bialo byle by bylo :)
    > nie widzialem juz od dawna zeby ktos odbieral mieszkanie w innym stanie
    > jesli mial go odebrac w "stanie deweloperskim" :)

    Dom nie mieszkanie. Rok temu moja kolezanka kupila szeregowca w stanie
    doslownie golym za 365 tys. Nie wiem co bylo w umowie, ale takie budowy to
    nie rzadkosc. Z drugiej strony jak mozna sobie wyobrazic instalacje w domu
    nie majac pojecia co klient sobie zyczy? Jak bedzie to wykonczone, gdzie
    postawi telewizor, piekarnik, lodowke i jaki rodzaj ogrzewania ma byc
    stosowany. Osobiscie nie uwazam tego za jakis blad, a chodzi glownie o cene.
    Jezeli mial bym kupowac dom z tynkami i instalacjami, gdzie bedzie na pokoj
    jedno gniazdko i jeden obwod oswietlenia, do tego jakies grzejniki marketowe
    i kociol elektryczny do ogrzewania to ja dziekuje za taki stan i
    zdecydowanie wole to sam wykonczyc.

    Pozdro.. TK