  • Data: 2014-10-24 13:27:24
    Temat: Re: [cross] zniszczona folia dachowa
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 24 października 2014 12:58:24 UTC+2 użytkownik platformowe głupki
    napisał:
    > potrzebna mi jest taśma która przykleja się do drewna, do tych
    > drewnianych stępli - istnieje coś takiego?

    Tasma butylowa powinna to chwycic. Ale jak chcesz to przykleic - od dolu?
    To bedzie przeciekac IMHO :-)

    Powinienes sciagnac blache, obciac do rowna ta poniszczona folie i wstawic
    pod spod nowa (boki uszczelniajac tasma) - przy czym na dole ta folia musi
    wychodzic na wierzch tej istniejacej. Tak zeby woda splywajaca z gory
    splywala wpierw na nowa folie, a potem splywala na stara.

    Dodatkowo zeby wszystko bylo na "tip top" mozesz uformowac z cienkiej
    aluminiowej blachy rynienke nad laczeniem tych folii. Szukaj w googlach
    jak to sie robi nad oknami dachowymi. Wtedy splywajaca z gory woda bedzie
    omijac to miejsce bokiem :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.