  • 1. Data: 2014-10-24 12:14:11
    Temat: [cross] zniszczona folia dachowa
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    witam!
    http://zsyp.eu/smieci/folia_dachowa.JPG
    czy istnieje jakiś sposób, żeby to naprawić?

    folię można kupić, gorzej z przymocowaniem,
    istnieje jakaś taśma klejąca do drewna?

    można to jakoś naprawić?

  • 2. Data: 2014-10-24 12:53:23
    Temat: Re: [cross] zniszczona folia dachowa
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 24 października 2014 12:14:17 UTC+2 użytkownik platformowe głupki
    napisał:
> [...]
    > http://zsyp.eu/smieci/folia_dachowa.JPG
    > czy istnieje jakiś sposób, żeby to naprawić?
    >
    > folię można kupić, gorzej z przymocowaniem,

    http://folnet.pl/grupa/membrany-dachowe/tasmy-i-klej
    e-do-membran

    Zeby to zrobic sensownie to wypadaloby dobrac sie do tego od gory. Folie
    musisz podkleic tak zeby patrzac od gory caly czas szla "z wlosem", tj.
    splywajaca po niej z gory woda nie moze nagle napotykac naklejonej z gory
    folii bo znajdzie sobie dziurke i bedzie przeciekac.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 3. Data: 2014-10-24 12:58:18
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    potrzebna mi jest taśma która przykleja się do drewna, do tych
    drewnianych stępli - istnieje coś takiego?

  • 4. Data: 2014-10-24 13:22:01
    Od: "forestdumb" <...@...z>

    platformowe głupki wrote:
    > potrzebna mi jest taśma która przykleja się do drewna, do tych
    > drewnianych stępli - istnieje coś takiego?

    taker, na zakladke by woda splywala po folii i przy krokwiach zaraz za
    przejsciem folii moze jakies powiniecie lekkie (mega plaska rynienka), to juz
    lepiej tasme do klejenia wlasnie folii dachowych, klej do tego co zostalo,
    troche sie da wsunac pod krokwie. Da sie to naprawic sensownie wg mnie.

  • 5. Data: 2014-10-24 13:27:24
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 24 października 2014 12:58:24 UTC+2 użytkownik platformowe głupki
    napisał:
    > potrzebna mi jest taśma która przykleja się do drewna, do tych
    > drewnianych stępli - istnieje coś takiego?

    Tasma butylowa powinna to chwycic. Ale jak chcesz to przykleic - od dolu?
    To bedzie przeciekac IMHO :-)

    Powinienes sciagnac blache, obciac do rowna ta poniszczona folie i wstawic
    pod spod nowa (boki uszczelniajac tasma) - przy czym na dole ta folia musi
    wychodzic na wierzch tej istniejacej. Tak zeby woda splywajaca z gory
    splywala wpierw na nowa folie, a potem splywala na stara.

    Dodatkowo zeby wszystko bylo na "tip top" mozesz uformowac z cienkiej
    aluminiowej blachy rynienke nad laczeniem tych folii. Szukaj w googlach
    jak to sie robi nad oknami dachowymi. Wtedy splywajaca z gory woda bedzie
    omijac to miejsce bokiem :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 6. Data: 2014-10-24 17:56:04
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2014-10-24 12:14, platformowe głupki pisze:
> [...]
    > http://zsyp.eu/smieci/folia_dachowa.JPG
    > czy istnieje jakiś sposób, żeby to naprawić?
    >
    > folię można kupić, gorzej z przymocowaniem,

    Nie dasz rady.

    JK

  • 7. Data: 2014-10-24 18:26:24
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    idź się spuszczać do europy.

  • 8. Data: 2014-10-24 19:16:26
    Od: wolim <n...@p...tu>

> [...]
    > http://zsyp.eu/smieci/folia_dachowa.JPG
    > czy istnieje jakiś sposób, żeby to naprawić?
    >
    > folię można kupić, gorzej z przymocowaniem,

    Grupy dyskusyjne nie są od demonstrowania preferencji wyborczych. Dopóki
    nie zmienisz nicka, nie będziemy Ci odpisywać. Mam nadzieję, że
    większość grupy podziela moje zdanie. Nie ze względu na preferencje
    wyborcze ale ze względu na zdrowy rozsądek. Nie interesuje mnie czyim
    wyborcą jesteś tak, jak, mam nadzieję, Ciebie nie interesuje czyim ja
    jestem wyborcą.

    BTW. Przedstawiając się w sposób, w jaki się przedstawiasz, możesz
    obrażać dużą ilość użytkowników usenetu. Nie miej pretensji zatem, że
    niektórzy mogą odpowiadać tak, jak odpowiadają.

    Pozdrawiam,
    MW

  • 9. Data: 2014-10-24 19:55:36
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    > nie zmienisz nicka, nie będziemy Ci odpisywać. Mam nadzieję, że
    > większość grupy podziela moje zdanie. Nie ze względu na preferencje

    ależ powiem Ci, że cała zjednoczona wolna europa podziela Szanownych
    Państwa zdanie...

    P.S.
    na temat proszę...

  • 10. Data: 2014-10-24 20:05:00
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2014-10-24 19:55, platformowe głupki pisze:

    > ależ powiem Ci, że cała zjednoczona wolna europa podziela Szanownych
    > Państwa zdanie...
    >
    > P.S.
    > na temat proszę...

    Spuść się korwinowi do mikke.