  • 11. Data: 2014-10-24 20:07:50
    Temat: Re: [cross] zniszczona folia dachowa
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 24 października 2014 19:16:32 UTC+2 użytkownik wolim napisał:

    > Grupy dyskusyjne nie są od demonstrowania preferencji wyborczych. Dopóki

    Mnie tam jego nick kojarzy sie z grami platformowymi :D
    Przeciez nie pisal nic o polityce - IMHO czepiasz sie zeby sie czepic :)
    Mnie tam to nie przeszkadza - wolnosc mamy wiec moze sie nazywac jak chce :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 12. Data: 2014-10-24 20:12:43
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2014-10-24 19:16, wolim pisze:

    > Grupy dyskusyjne nie są od demonstrowania preferencji wyborczych. Dopóki
    > nie zmienisz nicka, nie będziemy Ci odpisywać. Mam nadzieję, że
    > większość grupy podziela moje zdanie. Nie ze względu na preferencje
    > wyborcze ale ze względu na zdrowy rozsądek. Nie interesuje mnie czyim
    > wyborcą jesteś tak, jak, mam nadzieję, Ciebie nie interesuje czyim ja
    > jestem wyborcą.
    >
    > BTW. Przedstawiając się w sposób, w jaki się przedstawiasz, możesz
    > obrażać dużą ilość użytkowników usenetu. Nie miej pretensji zatem, że
    > niektórzy mogą odpowiadać tak, jak odpowiadają.

> [...]

    Tępak jest z Siedlec, korzysta z usług firmy Domtel.
    Jego IP to: 85.202.105.129 - nie wiem czy to dynamiczny czy statyczny
    IP, ale niedługo się dowiemy. Założenie filtra powinno być trywialne.

  • 13. Data: 2014-10-24 21:23:24
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    idź się spusczać w twojej europie.

  • 14. Data: 2014-10-24 21:28:43
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    dodam, że ja nie rozumiem, czemu takie ścierwa jak mandziejewicz i zemła
    sadzą się do niektórych - bez wyraźnego powodu... sadzą się bo taka ich
    misja... dziwne to dla mnie, ale ja nie jestem z europy...

  • 15. Data: 2014-10-24 21:46:11
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    przepraszam jesli Ktos sie obraził

  • 16. Data: 2014-10-24 22:11:06
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 24 Oct 2014 11:07:50 -0700 (PDT), Adam napisał(a):

> [...]
    > Mnie tam to nie przeszkadza - wolnosc mamy wiec moze sie nazywac jak chce :)

    Zajrzyj na pl.praca.dyskusje.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 17. Data: 2014-10-25 10:08:55
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 24 października 2014 22:11:08 UTC+2 użytkownik Borys Pogoreło napisał:

    > Zajrzyj na pl.praca.dyskusje.

    O nie, lepiej nie bo sie jeszcze wciagne ;)
    Czytam tylko pl.misc.budowanie :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 18. Data: 2014-10-25 17:27:43
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sat, 25 Oct 2014 01:08:55 -0700 (PDT), Adam napisał(a):

    > O nie, lepiej nie bo sie jeszcze wciagne ;)
    > Czytam tylko pl.misc.budowanie :-)

    Nie wciągniesz się, ta grupa zamieniła się w prywatne poletko wątkotwórcy,
    gdzie wylewa swoje polityczne frustracje. Na innych grupach podobnie, ale
    tam go przynajmniej ktoś objedzie i przez jakiś czas jest spokój.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 19. Data: 2014-10-28 12:35:52
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2014-10-24 20:12, JK pisze:

    > Tępak jest z Siedlec, korzysta z usług firmy Domtel.
    > Jego IP to: 85.202.105.129 - nie wiem czy to dynamiczny czy statyczny
    > IP, ale niedługo się dowiemy. Założenie filtra powinno być trywialne.

    po tym wpisie uważam, że jesteś głupszy od niego.
    dowiecie się i wpiszecie i ujebiecie, ty wiesz kto tak robił?