eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieczy dobrze pisze ten wniosek o okreslenie warunkow przylacza prad › Re: czy dobrze pisze ten wniosek o okreslenie warunkow przylacza prad
  • Data: 2009-08-17 11:17:06
    Temat: Re: czy dobrze pisze ten wniosek o okreslenie warunkow przylacza prad
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzemo" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:0384803e-dece-4adc-8e4f-176c23e59c42@t13g2000yq
    t.googlegroups.com...
    On 17 Sie, 11:44, "kris" <k...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "Krzemo" <p...@g...com> napisał w
    > wiadomościnews:70c6522c-c996-4685-a781-8e3fd29f98d0@
    o32g2000yqm.googlegroups.com...
    >A nie koliduje to potem z odbiorem domu? Zdaje się kary za
    >użytkowanie przed odbiorem" są znaczne (choć tak na prawde nie wiem
    >jakie).

    Kara to 10tys zł.
    Ale zameldowanie nie jest równoznaczne z użytkowaniem chyba- możesz mieszkać
    przeciez w namiocie koło domu;))
    Ja zadnych problemów nie miałem i znam kilka innych podobnych przypadków-
    problemów zero.
    Znam przypadek zameldowanie na gołej działce- wszystko zgodnie z prawem-
    jestes włascicelem nieruchomosci, przebywasz na jej terenie więc Ciebie tam
    melduja.

    Krzysiek