  • 11. Data: 2012-05-25 14:51:10
    Temat: Re: czy stary piec kaflowy jest coś warty ?
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "bagno" <b...@o...pl> wrote in message news:jpl0id$72d$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam
    > Czy piec konkretnie taki:
    > https://docs.google.com/open?id=0B3NpHJmQ9PAobTcxYWd
    qcTdxNWc
    > jest cokolwiek warty ? Nie wiem czy to rozbierać delikatnie czy duży młotek
    > i rozwalić na kawałki.
    > To srebrne coś na górze da się zmyć. Moim zdaniem piec jest brzydki i
    > zniszczony
    > ale może ludzie szukają brzydkich i zniszczonych pieców.

    wystaw na allego z sensowna cena minimalna, zaznacz ze kupujacy powinien
    sam rozebrac i wywiezc w np. tydzien od zakonczenia aukcji, poczekaj nieco
    i sie dowiesz ;)

  • 12. Data: 2012-05-26 10:23:56
    Od: mal <m...@g...com>

    On 24 Maj, 11:55, "bagno" <b...@o...pl> wrote:
    > Moim zdaniem piec jest brzydki i
    > zniszczony
    > ale może ludzie szukają brzydkich i zniszczonych pieców.

    Moim zdaniem możesz się mylić. Okopcenie nad drzwiczkami świadczy
    raczej o tym, że palono w nim czymś "nieodpowiednim", jakieś odpady,
    szmaty, może stare buty?
    Podobnie wyglądał piec mojej dawnej sąsiadki, która przed
    przeprowadzką pozbywała się niepotrzebnych rzeczy, przy okazji
    ogrzewając :-(

    W moim mieszkaniu jest ogrzewanie centralne (gaz), ale piec stoi nadal
    i - jak ktoś wcześniej wspomniał - służy do dogrzewania w bardzo ostre
    zimy.
    Spalam w nim wyłącznie suche drewno, papier. Nagrzewa się ok.godziny
    po południu, a potem oddaje ciepło do rana.
    Przy rozpalaniu - otwieram okno więc kopcenia nie ma.

    Zostaw ten piec, dobrze radzę. Poproś fachowca, by dobrze przeczyścił
    kanały, usunął z nich sadzę. Potem należy uszczelnić dobrze drzwiczki
    zaprawą z gliny i szamotu. I zobaczysz, że piec to wielka radość, gdy
    ziąb za oknem!

    Pzdr.

    mal

  • 13. Data: 2012-05-26 15:54:41
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

    mal wrote:

> [...]
    > kanały, usunął z nich sadzę. Potem należy uszczelnić dobrze drzwiczki
    > zaprawą z gliny i szamotu. I zobaczysz, że piec to wielka radość, gdy

    Całe życie użeram się z piecami węglowymi i nie chce tego dziadostwa
    więcej widzieć.

  • 14. Data: 2012-05-26 18:57:46
    Od: czeremcha <1...@g...com>

    On 26 Maj, 15:54, "bagno" <b...@o...pl> wrote:

    > Całe życie użeram się z piecami węglowymi i nie chce tego dziadostwa
    > więcej widzieć.

    Ale sam widzisz, ile osób ma sentyment do pieców. Pytałeś, czy jest
    coś wart. Zatem - jest szansa, że go sprzedasz.

    Ania

  • 15. Data: 2012-05-27 09:33:50
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    bagno wrote:
> [...]
    > zniszczony
    > ale może ludzie szukają brzydkich i zniszczonych pieców.

    300 400 zł za wywózkę + robocizna za rozbiórkę...

    tyle jest wart dla firmy co wywozi i rozbiera...

  • 16. Data: 2012-05-29 01:14:37
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

    Użytkownik "bagno" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Całe życie użeram się z piecami węglowymi i nie chce tego dziadostwa
    > więcej widzieć.

    to wywal to w cholerę i ciesz się nowym ogrzewaniem...

  • 17. Data: 2012-05-30 16:21:31
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

> [...]
    > zniszczony
    > ale może ludzie szukają brzydkich i zniszczonych pieców.

    Bardzo ładny piec. Jeśli sprawny (tylko zdun to oceni) i kafle
    niepopękane i nieprzepalone, warto go wyczyścić i używać, a jesli nie
    jest sprawny lecz kafle dobre, to (jeśli nie chcesz w nim palić)
    takie piece wypełnia się szamotem, wstawiając w środek odpowiedniej
    mocy elektryczne grzałki - każdy porządny zdun to zrobi.
    Mozna też przerobić piec na kominek piecowy:
    http://tiny.pl/hpv78
    Tak czy inaczej hit. Ja bym się nie pozbywała. Czy Ty wiesz, jak dużo
    musiałbyś wydać na komplet kafli na taki piec czy kominek? - duuuża
    kasa. A nadając ciepły charakter wnętrzu - WARTO.

  • 18. Data: 2012-05-30 16:25:02
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    On 24 Maj, 14:47, "bagno" <b...@o...pl> wrote:

    > Szczególnie jak w całym domu masz pełno dymu, na podłodze jakiś syf
    > a ciepła jak nie bylo tak nie ma.

    Piece się CZYŚCI i konserwuje. Hint: zdun.
    Reszta w poprzednim poście.

  • 19. Data: 2012-05-30 16:31:54
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    On 30 Maj, 16:25, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

    > Piece się CZYŚCI i konserwuje. Hint: zdun.
    > Reszta w poprzednim poście.

    ...tym o grzałkach w piecu i kominkach z kafli... Coś się do tej pory
    nie wyświetla.
    Powtarzam link:
    http://tiny.pl/hpv78
    A te szczególnie mi się podobają:
    http://www.kominki.az.pl/woj/dol/piotrowski/PA310077
    .JPG
    http://images01.olx.pl/ui/4/63/18/63855518_1-Zdjecie
    -Uslugi-zdunskie-piece-kaflowe-kominki-kaflowe.jpg
    http://pl.pl.allconstructions.com/f/image/filename/0
    /1/11380/2.jpg
    http://c.wrzuta.pl/wi7460/a947896c0000c7b24b602eb0/k
    ominek_kaflowy
    itd.

  • 20. Data: 2012-05-30 16:41:12
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2012-05-30 16:21, Ikselka pisze:

    > Tak czy inaczej hit. Ja bym się nie pozbywała. Czy Ty wiesz, jak dużo
    > musiałbyś wydać na komplet kafli na taki piec czy kominek? - duuuża
    > kasa. A nadając ciepły charakter wnętrzu - WARTO.

    Bardzo dużo to ile?
    Na Allegro tych pieców i kafli od groma, tylko kupujących brak.
    To duża kasa?
    http://allegro.pl/piec-kaflowy-art-deco-niemcy-lata-
    30-xxw-i2351636346.html
    http://allegro.pl/piec-kaflowy-i2361831790.html
    http://allegro.pl/piec-kaflowy-i2364912846.html
    i wiele innych, tylko nikt tego nie chce