  • Data: 2016-12-25 13:25:43
    Temat: Re: czy to grzyb?
    Od: "Zyga" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    KIKI wrote:

    > Typowy mostek termiczny. Nieocieplona płyta balkonowa i pewnie
    > styropian na ścianie na placki. Nic z tym nie zrobisz. Musisz grzać
    > do 23-24

    Nie rozumiem, tu ganisz uulozenie styropianu na placki, a w innym watku (dwa
    wyzej) polecasz ulozenie mna placki

    cyt>
    "Na to styropian na placki tylko
    Obowiązkowo bez listwy startowej i z otworami od dołu"
    /cyt>

    A wiec jak ma byc prawidlowo polozony styropiab na zewnetrznej scianie, na
    placki czy ramka zamknieta?