    Subject: Re: czy w Polsce można wybudować taki dom?
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Fri, 9 Jul 2021 13:39:48 +0200

    > Jak używasz cudzych tekstów i o tym nie informuje są to jesteś złodziejem.
    Użytkownik jest mądry. Teraz mnie za to jeb.

    Po pierwsze wskaż mi jakich to twoich tekstów użyłem, których jesteś
    jedynym autorem?

    Po drugie okaż mi twój patent na powszechnie znaną wiedzę, tworzoną
    całymi wiekami przez wielu odkrywców i uczonych, którą opisałem.

    Po trzecie napisałem "Tak jak już napisał Zenek ...", a ty debilu
    najpierw się dopierdalasz, że nie udzieliłeś mi pozwolenia na
    powoływanie się na ciebie, a teraz pierdolisz, że używam twoich tekstów
    i nie informuję o tym. Sam sobie zaprzeczasz kłamco.

    Jeżeli ktokolwiek tu jest złodziejem to tylko ty, bo uzurpujesz sobie
    prawo do cudzych odkryć i wynalazków.

    Cytując czyjąś upublicznioną wypowiedź czy czyjąś opublikowaną pracę
    nikt nie musi pytać o pozwolenie autora na powoływanie się na jego
    wypowiedzi czy prace.

    Nawet zakładając, że twoje wypociny to bajki, podlegające pod prawo
    autorskie to nie udowodnisz mi naruszenia twoich praw autorskich, bo
    nigdzie nawet nie zacytowałem twoich bredni, które napisałeś.

    Tak więc zenusiu idź do urologa i lecz prostatę, bo widać, że się nie
    możesz wysikać i mocznica ci ostatnie szare komórki zlasowała.