    From: Jacek <k...@a...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: czym to zakleic?
    Date: Sun, 11 Dec 2016 07:02:25 +0100

    W dniu 11.12.2016 o 00:04, Majka pisze:
    > Malowałam łazienkę. Wyszło fajnie, poza jednym miejscem:
    >
    > https://photos.google.com/share/AF1QipM_6H4TgQ_daxw0
    1ESDkfgS3dRKmeSJryoPgIoNsVo9PeF-fStEGv0gNLK46WKCKg?k
    ey=bHk2YkZROEJxanFZdkZva3JESDQxMnVBdERKREFB

    > Czym to zakleić?
    > Nie chcę tego urywać, skrobać, szpachlować.
    > Chciałabym to zespolić z powrotem ze ścianą, ewentualnie jeśli trzeba będzie to
    pomalować.

    > Czym to przykleić by nie odstawało?
    > Czy pomalowanie wnętrza tego dziadostwa farbą lateksową (któą malowałam łazienkę)
    ma sens?
    > Coś trzeba włożyć/nanieść do wnętrza tego odwarstwienia, i całość przyprasuję na
    np. cała noc ze sobą, żeby dobrze się skleiło.

    > Tylko czym to skleić, co tam wprowadzić jako klej?
    >
    > Majka

    Ja bym to podkleił klejem Wikol. Piszą wprawdzie, że jest do drewna, ale
    tym się nie ma co przejmować. Klej po wyschnięciu jest przezroczysty,
    więc widać nie będzie. Schnie na tyle wolno, że można będzie docisnąć,
    aby krawędzie ładnie spasowały. No i nie trzeba go dawać grubo, więc
    odstawać nie powinno. Nadmiar zbierzesz mokrą szmatką - byle szybko, to
    śladu nie bedzie.
    Jacek