eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniedalej zima w Teksasie. skąd oni mają takie ceny za prąd? › Re: dalej zima w Teksasie. skąd oni mają takie ceny za prąd?
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Thu, 25 Feb 2021 17:38:02 -0800 (PST)
    <s12g2a$ca4$1@dont-email.me> <s12hro$rc2$1@dont-email.me>
    <s12j4k$643$1@dont-email.me>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <s12lin$p59$2@dont-email.me>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <s12vsk$gr5$1@dont-email.me>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <s13jmm$dj5$1@dont-email.me> <6036991b$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
    <s16ado$hd0$1@dont-email.me>
    <60381bb0$1$31100$65785112@news.neostrada.pl>
    <s19880$l41$1@dont-email.me>
    Subject: Re: dalej zima w Teksasie. skąd oni mają takie ceny za prąd?
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 25 lutego 2021 o 23:27:16 UTC+1 heby napisał(a):
    > Nikt tu nie porównuje gospodarki ichniej i polskiej. Pokazuje tylko że
    > Rosja już dawno przestała się rozwijac, stacza się wypadając z co chwile
    > następnych rynków. Kupowałeś ostatni cokolwiek zrobionego w Rosji?
    > Wiertarkę? Ser? Meble? Filmy? Śladowe ilosci. Przy takim państwie
    > powinni być równorzędni z pozostałym graczami. Tymaczem nikt nie chce
    > ich produkcji, bo oni nic nie produkują co ma wartość. Jedyne co ma
    > śladową wartosć to niektre detale techniki wojskowej, energetyki
    > jądrowej. Poza tym dupa.

> [...]
    Od samego początku mijasz się z prawdą. Na rosyjskich rakietach przez dziesięciolecia
    rozwiały swoje programy badania kosmosu różne państwa. Z USA włącznie. Samoloty
    twierdzisz że mają kiepskie. Myśliwskie mają tej samej generacji co Amerykanie.
    Torpedę zrobili co pod wodą pomyka 100m/sekundę. O ich nowym czołgu pisali że
    najlepszy, najnowocześniejszy na świecie. Filmy twierdzisz słabe. Ostatnio widziałem
    kilka. Zrobione z takim wypierdem że Amerykanie mogli by się uczyć od nich jak się
    filmy robi. A z rzeczy które można u nas kupić. W jednym z marketów kupiłem rosyjski
    żółty ser. Tani był i pyszny. Jeszcze trochę i wykończą polskich sadowników jak
    zaczną eksportować rosyjskie jabłka. Od pewnego czasu mają sporo niższe od nas
    spożycie alkoholu. Argumentacja że jak tanieje ropa to u nich wszystko zdycha jest z
    czapy wzięte. Oni eksportują połowę wydobywanej ropy. Drugą połowę zużywają na własne
    potrzeby. Jak tanieją surowce energetyczne na świecie to robią się one tańsze w
    Rosji. Tanie surowce to rozwój przemysłu.