    From: "Maniek4" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: do (glownie;) marko1a -> podlogowka i temperatury
    Date: Sat, 12 Dec 2009 00:15:17 +0100

    news:02c42bc6-70b7-40d7-92e9-

    >Juz zaczynasz krecic :) Rozmawialismy caly czas o akumulacyjnosci
    >DOMU, a nie jakiejs temperatury posadzki - Ty liczyles tylko
    >akumulacje posadzki bo wedlug Ciebie nic innego ciepla nie akumuluje
    >(sciany zew, wew etc) :)

    Wtrace sie troche, bo pamietam te dyskusje. Marko nie pisal o
    akumulacyjnosci wylacznie posadzki, ale rownie scian wewnetrznych i stropow.
    Scian zewnetrznych fakt juz nie z czym osobiscie nie do konca w prosty
    sposob sie zgadzam. Jak pamietam rozmawialismy o stygnieciu posadzki i sam
    wtracilem, ze stygnie ok. 1C/h, przy duzych mrozach moze byc wiecej.
    A swoja droga spadek temp. w domu o 2C kiedy na zewn. jest lekko powyzej
    zera ponownie nastraja mnie pesymizmem co do tej drugiej taryfy.

    Pozdro.. TK