  • Data: 2009-08-25 17:34:37
    Temat: Re: dostep dzialki do drogi publicznej - impas?
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > no to uważaj panie urak od rad typu mi się wydaje
    > art 93 ust. 3 ustawy o gospodarce nieruchomościami
    > 3. Podział nieruchomości nie jest dopuszczalny, jeżeli projektowane do
    > wydzielenia działki gruntu nie mają dostępu do drogi publicznej; za dostęp
    > do drogi publicznej uważa się również wydzielenie drogi wewnętrznej wraz z
    > ustanowieniem na tej drodze odpowiednich służebności dla wydzielonych
    > działek gruntu albo ustanowienie dla tych działek innych służebności
    > drogowych, jeżeli nie ma możliwości wydzielenia drogi wewnętrznej z
> [...]

    Po pierwsze to sam podajesz wyjątek od stosowania obecnie obowiązujących
    przepisów w/w. Po drugie to co powiesz na działki istniejące i nie mające
    dostepu do drogi publicznej bo były dzielone w oparciu o dawniejsze
    przepisy? Szczególnie na terenach rolnych. Zgodnie z twoim widzimisię takie
    działki nie powinny istnieć a jednak istnieją i są nawet przedmiotem obrotu.
    Autor nic nie napisał kiedy była dzielona działka i na jakich zasadach, a ty
    juz na niego naskoczyłeś. Przykładów takich działek mam mnóstwo. Mam ci
    podać adresy z mojej okolicy? Nawet w myśl obecnych przepisów są dokonywane
    rózne dziwne podziały, szczególnie jeśli chodzi o odzyskane działki. Też mam
    ci podać dokładne adresy byś uwierzył?
    Ty mozesz sobie teoretyzować, ja jestem praktykiem. A buraka to szukaj w
    lustrze.