  • Data: 2018-07-20 23:28:25
    Temat: Re: droga
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.07.2018 o 22:54, Adam Sz. pisze:

    > Miałem zuzel - polecam ale najgorszemu wrogowi :D
    > Latem pyli STRASZNIE. Kazdy przejazd samochodem to chmura kurzu.
    > pozdr.

    no to piszemy o czymś innym. na składowisku mają hałdy tego czegoś, nic
    nie pyli. na próbę wiozłem to na pace w kombiku - nie było żadnego
    problemu. nie mówiąc już o wysypaniu tego na teren przygotowywanego parkingu
    to nie jest popiół, tylko "szlaka" takie zwarte bryły, o wielości od
    ziarnka grochu do rozmiarów kartofla

    ToMasz