  • Data: 2009-10-12 14:01:11
    Temat: Re: drzwi wewnetrzne montaż - z dyblami czy bez?
    Od: krzychut <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Z jednej strony instrukcje w necie że montujemy na piankę,

    tez wytrzyma jesli nie sa to ciezkie drzwi z drewna litego

    Otwór w ścianie na szerokość jest nieco
    > większy niż zalecany więc bedę miał po 15mm szpary.

    to takie akurat szpary

    > Wiercić otworki i łapać na śruby, przynajmniej powiedzmy po 2 z każdej
    > strony?

    dla swietego spokoju mozesz to zrobic, ale na samą piane (jesli lekkie
    skrzydlo- nie drewno lite) tez utrzyma

    > I jaka piankę dać? Jest w sklepie taka dwuskładnikowa ale oprócz tego że
    > pisze że trzeba ją w 5 minut zuzyć to słyszałem że jak się nie zuzyje
    > potrafi eksplodować.

    jednoskladnikową nieskorozprezna. jesli nie masz pistoletu to butla z
    wezykiem choc duzo gorzej sie dozuje.

    pzdr
    krzychut
    www.czernihowka.com.pl