  • 1. Data: 2009-10-11 09:20:58
    Temat: drzwi wewnetrzne montaż - z dyblami czy bez?
    Od: "Irokez" <h...@o...pl>

    Witam.

    Mam małe proste drzwi do łazienki (60-ka), ościeżnica stała i otwór dookoła
    z cegły (szerokość cegły plus kafel to szerokość ościeżnicy).
    Ościeznica z MDF czy jak jej tam.
    Z jednej strony instrukcje w necie że montujemy na piankę, natomiast w
    instrukcji do ościeżnicy jest jeszcze gdzie nawiercić otworki (po 3 z każdej
    strony) i skręcić kołkami do sciany. Otwór w ścianie na szerokość jest nieco
    większy niż zalecany więc bedę miał po 15mm szpary.
    W ościeznicy ni ma fabrycznie otworów ani zaślepek w komplecie (można takie
    dokupić pod kolor ościeznicy?).
    Wiercić otworki i łapać na śruby, przynajmniej powiedzmy po 2 z każdej
    strony?
    I jaka piankę dać? Jest w sklepie taka dwuskładnikowa ale oprócz tego że
    pisze że trzeba ją w 5 minut zuzyć to słyszałem że jak się nie zuzyje
    potrafi eksplodować.

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez

  • 2. Data: 2009-10-12 14:01:11
    Temat: Re: drzwi wewnetrzne montaż - z dyblami czy bez?
    Od: krzychut <p...@i...pl>

    > Z jednej strony instrukcje w necie że montujemy na piankę,

    tez wytrzyma jesli nie sa to ciezkie drzwi z drewna litego

    Otwór w ścianie na szerokość jest nieco
    > większy niż zalecany więc bedę miał po 15mm szpary.

    to takie akurat szpary

    > Wiercić otworki i łapać na śruby, przynajmniej powiedzmy po 2 z każdej
    > strony?

    dla swietego spokoju mozesz to zrobic, ale na samą piane (jesli lekkie
    skrzydlo- nie drewno lite) tez utrzyma

    > I jaka piankę dać? Jest w sklepie taka dwuskładnikowa ale oprócz tego że
    > pisze że trzeba ją w 5 minut zuzyć to słyszałem że jak się nie zuzyje
    > potrafi eksplodować.

    jednoskladnikową nieskorozprezna. jesli nie masz pistoletu to butla z
    wezykiem choc duzo gorzej sie dozuje.

    pzdr
    krzychut
    www.czernihowka.com.pl

  • 3. Data: 2009-10-13 20:59:10
    Od: "Irokez" <h...@o...pl>

    Użytkownik "krzychut" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...

    > tez wytrzyma jesli nie sa to ciezkie drzwi z drewna litego

    Lekkie, plaster miodu

    > dla swietego spokoju mozesz to zrobic, ale na samą piane (jesli lekkie
    > skrzydlo- nie drewno lite) tez utrzyma

    Zaczełem wyrywać starą i widze dziury w dziurawce. No więc jak w to wejdzie
    piana to się nie ruszy na boki raczej. Tym samym nie mam do czego wkręcać
    kołków.

    > jednoskladnikową nieskorozprezna. jesli nie masz pistoletu to butla z
    > wezykiem choc duzo gorzej sie dozuje.

    Pistoletu nie mam, niskoprężnej w Casto tez ie było, wziełem Soudal 2K

    Dzięki. i pozdrawiam.

    --
    Irokez

  • 4. Data: 2009-10-14 06:46:48

> [...]