  • 1. Data: 2009-10-10 22:20:40
    Temat: Plytki Cersanit i Nowa Gala
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Uszanowanie

    Nie dawno ktos zle sie wyrazal na temat plytek Cersanitu na tej grupie. Moj
    aktualny ukladacz tez twierdzi ze wszystko tylko nie to, no chyba ze
    poprawili jakosc. Ale kolory i wzory jakie widzial bym u siebie w lazience
    to wlasnie plytki Cersanitu albo Nowa Gala.
    Czy faktycznie Cersanit omijac szerokim lukiem rowniez dzis i czy wiecie cos
    o plytkach Nowej Gali?

    Pozdro.. TK

  • 2. Data: 2009-10-11 09:04:19
    Temat: Re: Plytki Cersanit i Nowa Gala
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 11 Oct 2009 00:20:40 +0200, Maniek4 napisał(a):

    > Czy faktycznie Cersanit omijac szerokim lukiem rowniez dzis i czy wiecie cos
    > o plytkach Nowej Gali?

    Faktycznie omijać. Te płytki są fatalne, i nie tylko ze względu na
    wzornictwo (komuś mogą się przecież podobać). O czymś to świadczy, że na
    płytki Cersanitu dystrybutorzy dają największe rabaty i można je kupić
    nawet za połowę ceny. Ta "promocja" trwa juz od kilku miesięcy i chyba
    prędko sie nie skończy.

    --
    best regards,
    scream

  • 3. Data: 2009-10-11 22:24:14
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    Dnia Sun, 11 Oct 2009 11:04:19 +0200, scream napisał(a):

> [...]
    > płytki Cersanitu dystrybutorzy dają największe rabaty i można je kupić
    > nawet za połowę ceny. Ta "promocja" trwa juz od kilku miesięcy i chyba
    No to co konkretnie w nich lezy - tolerancja wymiarowa? Kruchosc?

    Jaroslaw "jaros" Berezowski

  • 4. Data: 2009-10-12 09:31:00
    Od: xart <x...@g...com>

    Jaroslaw Berezowski pisze:
    > No to co konkretnie w nich lezy - tolerancja wymiarowa? Kruchosc?

    Mnie w "salonach płytkowych" wszyscy cersanit odradzali wieszając psy
    przed wszystkim na kalibracji (tolerancji wymiarów) ale widzialem tez
    chyba przykład dużego rozrzutu kolorystyki w ramach jednej serii.
    Ogólna opinia była wtedy taka, ze cersanit to marketowe dno a opoczno
    tez mocno obniżyło jakość od kiedy cersanit ich kupił ( nie wiem czy
    to prawda z tym opocznem ale jest do sprawdzenia).
    Ja mam kafle z paradyża i tubądzina i problemów jakichś nie było i na
    razie nie ma. Brałem tez pod uwagę kafle od Pilcha (www.pilch.pl)
    ale były problemy z dostępnością.

    Ogólnie cersanit cieszy się kiepskimi opiniami (ja nie przypominam sobie
    zeby ktos zadowolony zabierał głos w ich obronie)

    pzdr
    art

  • 5. Data: 2009-10-12 10:14:37
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 12 Oct 2009 00:24:14 +0200, Jaroslaw Berezowski napisał(a):

    > No to co konkretnie w nich lezy - tolerancja wymiarowa? Kruchosc?

    Głównie kalibracja

    --
    best regards,
    scream

  • 6. Data: 2009-10-13 19:37:01
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    Maniek4 wrote:
    > Uszanowanie
    >
    > Nie dawno ktos zle sie wyrazal na temat plytek Cersanitu na tej grupie.

    Hi,
    To ja sie wyrazalem na ten temat. Nawet gdzies pokazywalem zdjecia
    np: http://picasaweb.google.com/wojtek.nazwisko/KANDO#

    Problem lezal w niedokladnym szlifowaniu rogów. Wymiar byl trzymany
    dobrze, tutaj zastrzezen nie mialem. Wzornictwo akurat tej serii mi
    pasuje , idealnie pasuje do innych plytek, ktore mam na podlodze
    (Paradyz, jakosc bez zastrzezen)
    Cena za metr ok 140 PLN :( a jakos jak chinskie z marketu albo i gorzej.
    Aha, probowalem uzyskac od producenta znizke, jako drugi gatunek.
    Zaproponowali 5%, smiech na sali

    --
    pozdr
    Wojtek

  • 7. Data: 2009-10-13 19:38:22
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    Laphroaig wrote:

    > Hi,
    > To ja sie wyrazalem na ten temat. Nawet gdzies pokazywalem zdjecia
    > np: http://picasaweb.google.com/wojtek.nazwisko/KANDO#

    Aha, te zdjecia sa w duzym powiekszeniu. Nie jest to skala 1:1 :)

  • 8. Data: 2009-10-13 22:57:30
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Uzytkownik "Laphroaig" <m...@v...pl> napisal w wiadomosci

    > Aha, te zdjecia sa w duzym powiekszeniu. Nie jest to skala 1:1 :)

    Te rogi faktycznie wygladaja kiepsko. Dzieki za info, zdecydowalem sie na
    Nowa Gale. Szukam czegos prawie czarnego na posadzke i jasnego cieplego na
    sciany z tej samej seri a tego wcale tak duzo nie ma.

    Pozdro.. TK

  • 9. Data: 2009-10-14 06:56:49
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 14 Oct 2009 00:57:30 +0200, Maniek4 napisał(a):

    > Te rogi faktycznie wygladaja kiepsko. Dzieki za info, zdecydowalem sie na
    > Nowa Gale. Szukam czegos prawie czarnego na posadzke i jasnego cieplego na
    > sciany z tej samej seri a tego wcale tak duzo nie ma.

    Ty jesteś ze Śląska może? Pabianice itd? ;)

    --
    best regards,
    scream

  • 10. Data: 2009-10-14 06:57:59
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 14 Oct 2009 08:56:49 +0200, scream napisał(a):

    > Ty jesteś ze Śląska może? Pabianice itd? ;)

    Sorki, gdzie Rzym a gdzie Krym :/ Pała z geografii... Nie wiem co mi sie
    skojarzyło, że Pabianice sa na Śląsku. Wstyd :)

    --
    best regards,
    scream