  • 11. Data: 2009-10-14 07:26:51
    Temat: Re: Plytki Cersanit i Nowa Gala
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    Maniek4 wrote:

    > prawie czarnego na posadzke i jasnego cieplego na

    Zobacz Paradyz, Arkesia Grafit

    http://www.galeriadom.pl/popup_image.php?pID=12069

    Ja je mam na podlodze, jakosc bez zastrzezen, ok 80pln/m2.
    Na sciane wlasnie chcialem baaardzo jasne, trudno bylo cos dopasowac.
    Trafilo na nieszczesny Cersanit. Dobrze do siebie pasuje , obie maja
    takie delikatne smugi piaskowe.

    W przeciwienstwie do cersanitu paradyz moge polecic

    --
    pozdr
    Wojtek

  • 12. Data: 2009-10-14 07:46:39
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > Sorki, gdzie Rzym a gdzie Krym :/ Pała z geografii... Nie wiem co mi sie
    > skojarzyło, że Pabianice sa na Śląsku. Wstyd :)

    Sam nie wiem gdzie sa Pabianice, ale po dzwiecznej welnianej nazwie sadze ze
    kolo Lodzi. :-)
    Ale nie mieszkam ani w Pabianicach, ani na Slasku. Raczej na wschod od
    Warszawy.

    Pozdro.. TK

  • 13. Data: 2009-10-14 08:09:00
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Uzytkownik "Laphroaig" <m...@v...pl> napisal w wiadomosci

> [...]
    > Na sciane wlasnie chcialem baaardzo jasne, trudno bylo cos dopasowac.
    > Trafilo na nieszczesny Cersanit. Dobrze do siebie pasuje , obie maja takie

    Bardzo ladna ta Twoja plytka. Ja znalazlem cos takiego, jest cala kolekcja w
    roznych kolorach, lacznie z mozaikami i innymi pierdolami:

    http://www.eplytki.pl/oferta.php?op=product&id=31634
    http://www.eplytki.pl/oferta.php?op=product&id=29694
    &gru=
    albo:
    http://www.eplytki.pl/oferta.php?op=product&id=54270
    &gru=

    Ta ostatnia wystepuje w dosc ciekawej formie polpolerowanej i tez jest pare
    kolorow.
    Ale popatrze jeszcze na te "Twoje" plytki, moze beda ladniejsze. :-) W
    sklepach na wystawie nic z Pradyza nie ma poza ogolnie powszechnymi kolorami
    i jakas cepeliada a ja szukam czegos prostego i troche surowego.

    Pozdro.. TK

  • 14. Data: 2009-10-14 09:01:11
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 14 Oct 2009 09:46:39 +0200, Maniek4 napisał(a):

    > Ale nie mieszkam ani w Pabianicach, ani na Slasku. Raczej na wschod od
    > Warszawy.

    A daleko masz do Warszawy? Jeśli masz ochote na wycieczke, to dam Ci namiar
    na wzorcownie gdzie mozesz sobie obejrzec wszystkie kolekcje wszystkich
    producentow na rynku.

    --
    best regards,
    scream

  • 15. Data: 2009-10-14 15:29:22
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > A daleko masz do Warszawy? Jeśli masz ochote na wycieczke, to dam Ci
    > namiar
    > na wzorcownie gdzie mozesz sobie obejrzec wszystkie kolekcje wszystkich
    > producentow na rynku.

    Ok. 100km i bywam, moze bywalem dosc czesto. Nie wiem czy zechce mi sie
    jezdzic, im wiekszy wybor tym trudniej sie zdecydowac. :-) Ale jezeli nie
    stanowi to problemu to prosze, bede niedlugo to moze wpadne o ile korki mnie
    nie zniecheca.

    Pozdro.. TK

  • 16. Data: 2009-10-14 16:28:18
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 14 Oct 2009 17:29:22 +0200, Maniek4 napisał(a):

> [...]
    > stanowi to problemu to prosze, bede niedlugo to moze wpadne o ile korki mnie

    Wyslalem na maila

    --
    best regards,
    scream

  • 17. Data: 2009-10-14 17:15:23
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > Wyslalem na maila

    Dziex, ale wyslales na ksiezyc. Wyslij na tomaszko44 malpa poczta.fm jezeli
    mozesz.

    Pozdro.. TK

  • 18. Data: 2009-10-14 17:24:24
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 14 Oct 2009 19:15:23 +0200, Maniek4 napisał(a):

    > Dziex, ale wyslales na ksiezyc. Wyslij na tomaszko44 malpa poczta.fm jezeli
    > mozesz.

    Już :)

    --
    best regards,
    scream

  • 19. Data: 2009-10-16 23:00:17
    Od: "Jarek M." <j...@w...pl>

> [...]
    > namiar
    > na wzorcownie gdzie mozesz sobie obejrzec wszystkie kolekcje wszystkich

    Witam
    Scream, jesli możesz proszę podeślij i na mój adres, tylko wywal "wywal" z
    adresu.
    Bedę bardzo wdzięczny :-)
    W zasadzie mam juz 80% płytek, zostało najważniejsze miejsce, łazienka przy
    sypialni.
    Z założenia to mabyć miejsce specjalne,
    relaksacyjno-higieniczno-intymno-przyjemne.
    Obleciałem kibelmarkety, Interkeram i nie znalazłem nic co by mi
    odpowiadało.
    Na Bartycką nie mam aż tyle czasu by stracic cały dzień.
    Wydumałem sobie styl tak popieprzony jak przysłowiowa "paczka gwoździ" i mam
    problem z doborem płytek.
    Są albo oczojebne albo bezpłciowe, nie znalazłem pośrednich.
    Może Twoja wzorcownia będzie pomocna.

    Pozdrawiam
    Jarek

  • 20. Data: 2009-10-17 10:48:28
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sat, 17 Oct 2009 01:00:17 +0200, Jarek M. napisał(a):

    > Scream, jesli możesz proszę podeślij i na mój adres, tylko wywal "wywal" z
    > adresu.

    Wysłałem. Aczkolwiek jak chcesz sie chronić przed harvesterami, to warto
    dodać antyspamowe "wywal" również do adresu w nagłówku, a nie tylko do
    reply-to :))

    --
    best regards,
    scream