    From: s_13 <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: duze rolety / zaluzje
    Date: Sun, 10 Oct 2010 00:30:54 -0700 (PDT)

    On 9 Paź, 22:44, rbproof <a...@p...co> wrote:

    > A możesz podać jakieś konkrety na temat swojej konstrukcji (szerokości,
    > odstęp między lamelkami, ich szerokość i grubość)

    na zewnatrz minus 7 więc nie bardzo chce się wychodzić i mierzyć :-)
    ale podam z głowy:
    ramka z listewek o przekroju 2x5cm o wymiarach jednego skrzydła,
    lamelki z deseczek 1x6cm z zaokrąglonym brzegiem z jednej strony (te
    listewki powinny być prima sort, bezsęczne, żeby nie powykręcało), są
    przykręcone do ramki po jednym wkręcie z każdej strony, odstęp 8cm,
    całość zamocowana na małe blaszki-kątowniczki na górze i na dole,
    które wchodzą pod listwę zasłaniającą ościeżnice. Całość pomalowana
    tikkurila valtti expert. Nie zdejmuje tego i nie odsłaniam, ale jak
    planowałem tak robić, to miałem dwa pomysły: całość na szynie (coś jak
    drzwi suwane) odsuwana na pozostała część ściany, oraz ruchome
    lamelki, wystarczy spiąć je od tyłu mocną taśmą za pomocą tackera i
    poluzować wkręty, wtedy wszystkie mogły by się równo zamykać lub
    otwierać
    od środka wygląda to tak:
    http://www.studioonline.pl/zaluzja04.jpg
    (nie patrzeć na brudne okna...:-))