    From: Adam Szendzielorz <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: duze rolety / zaluzje
    Date: Sun, 10 Oct 2010 01:30:53 -0700 (PDT)

    On 9 Paź, 10:13, s_13 <s...@i...pl> wrote:

    > szukaj pod hasłem "brise soleil"
    > ja zrobiłem własnoręcznie:http://www.studioonline.pl/zaluzja01.j
    pghttp://www.studioonline.pl/zaluzja02.jpghttp://www
    .studioonline.pl/zaluzja03.jpg
    > wyszło mi około 400 PLN za to co widać na fotkach, czyli 10 razy mniej
    > niż firmowe :-)
    > lamelki są ustawione tak, że latem w godzinach największego słońca nie
    > przebija ono do wnętrza, wieczorem i rankiem tworzy ono piękne
    > refleksy, natomiast zimą (słońce niżej) dociera ono częściowo do
    > pomieszczenia, więc nie traci się energii grzewczej...
    > są zrobione z drewna, myślałem, żeby konstrukcje zrobić z płaskowników
    > stalowych, niewidocznych, bo obłożonych drewnem, wtedy pełniły by też
    > funkcje antywłamaniową, ale w razie pożaru odcina to, być może jedyną,
> [...]

    Niezle, niezle :) Pasowaloby mi wlasnie cos w tym stylu, tylko jak
    pisales ponizej - przesuwne. Drzwi tarasowe mam fix staly 130 +
    przesuwka 130, wiec jedna czesc musialaby byc suwana na bok. Chyba
    czeka mnie zakup paru stolarskich narzedzi, bo jeszcze niedlugo bede
    schody obijal drewnem ;-) Dzieki za opis, moze skorzystam :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.