    From: krys <k...@p...onet.pl>
    Date: Mon, 09 Nov 2015 10:47 +0100
    Subject: Re: działka na zadu... a w "centrum"
    Newsgroups: pl.misc.budowanie

    uciu wrote:

    > Pytanie z cyklu co byście wybrali:-)
    >
    > Działka 1:
    > - okolica, lużna nowa zabudowa, pola, łąki, las - cisza
    > - nowe domy, mało kopciuchów
    > - duzy koszt podłączenia mediów - woda 150m (inwestor rurociągu chce 12tyś
    > za mój udział + moje podłączenie od niego do mnie),
    > gaz 150m (podobnie jak z wodą - odstępne + swoja część)
    > - brak kanalizacji - musi być szambo
    > - największy minus wg mojej żony to to ze przystanek 1,5km (w tym droga
    > utwardzona to połówa i połowa polna (nieodśnieżana) - wszędzie
    > daleko...nawet po masło...trzeba jechać autem około 3km,

> [...]

    Mnie by przekonało auto do dyspozycji;-)
    Ale serio: tak naprawdę ta działka nie jest tańsza, a może nawet jest
    droższa - w końcu musisz ponieść koszty przyłączy. No i wybudować
    szambo/oczyszczalnię eko. Za to wodę prawdopodobnie bez kanalizacji będziesz
    miał tańszą (u mnie sama woda jest 3x tańsza, niż woda + kanaliza).
    Skoro są nowe domy, znaczy za jakiś czas będziesz miał miasto wokół;-)
    Dla mnie wybór jest prosty: autostrada i pociąg = dzień w dzień hałas - nie
    zrekompensowałyby mi wyskoczenia po masło w kapciach.

    J.

    www.kontestacja.com