  • Data: 2018-05-24 06:55:44
    Temat: Re: eev blog - fotowoltaika
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 24 maja 2018 01:53:38 UTC+2 użytkownik s...@g...com napisał:
    > W efekcie cala kalkulacja moze sie zmienic o dobre +-100%.
    > A jak czlowiek liczy taka instalacje na 25lat wprzód to szanse
    > na takie zamotanie sa ogromne.

    No oczywiście, urzędasy i prywatni krętacze (zwani z europejska lobbystami)
    są nieprzewidywalni i nie da się przewidzieć w którą stronę i kiedy skręcą.
    Pół biedy jak ktoś ma jakąś bieda-fotowoltaikę jak ja, przestanie się
    opłacać to z głodu nie umrę. A jak ktoś sobie nastawiał wiatraków za
    2 miliony od sztuki na kredyt i nagle mu zmieniają stawki, zabierają zielone
    certyfikaty czy co tam jeszcze, to się można załamać...

    L.