  • Data: 2016-12-01 17:43:53
    Temat: Re: elektroniczne zawory termostatyczne do grzejników
    Od: GreDi <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 01.12.2016 16:55, Ghost wrote:
    > Mam od ponad dziesięciu lat kilkanaście honeywelli elektronicznych,
    > chodzą bez problemu.

    Właściwie to po co instalować tego typu urządzenia?
    No chyba, że wspierają zdalne zarządzanie bezprzewodowe. Po jakimś
    protokole w miarę otwartym, żeby można było samemu dostać się
    wykorzystując Arduino/RPI.

    Ja mam mechaniczne honeywell'e i są wystarczająco dokładne aby
    utrzymywać równo temperaturę zgodnie z nastawem.
    --
    GreDi