    Subject: Re: elektroniczne zawory termostatyczne do grzejników
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: KIKI <h...@u...dl>
    Date: Fri, 2 Dec 2016 00:58:54 +0100

    On 01.12.2016 16:58, Ghost wrote:

    > Ale chodzi ci o to, że wylane baterie to wina głowicy, czy o to, że
    > zalanie głowicy kwasem z baterii spowodowało zniszczenie głowicy i
    > dlatego uznajesz ją za syf?
    >
    > Wiem! Na pewno te głowice były francuskie!

    Honeywelle to były.

    Nie ważne co spowodowało awarię. One są kłopotliwe na dłuższą metę.
    Mając ich 30 potrzebowałem 60 baterii co rok. Obecne baterie alkaliczne
    wylewają. Nie lubią w takim cieple pracować. Po drugie zegar to psu na
    budę sprawa. Zostaniesz niewolnikiem tego zegara.
    Jeszcze mi ich kilka zostało, niektóre już bardzo głośno chodzą.

    Właściwie większość osprzętów jak baterie, panele przysznicowe lub ich
    ważne części, spłuczki już wymagały napraw lub wymiany.