  • Data: 2019-09-27 12:38:31
    Temat: Re: fotowoltaika: proponowane zmiany
    Od: sirapacz <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pewnie póki nie osiągniemy wymaganego limitu energii z OZE to się nie
    > odbędzie, ale jak tylko osiągniemy plan to może być jazda

    Owszem, tak pewnie będzie. Tak samo jak kiedys z olejem opałowym miało
    być:) Ci którzy weszli w czasach dopłat i niskiej ceny się przejechali.

    Generalnie liczę na to, że dopłat na podstawie mocy falownika nie będzie
    - energetyka zaoszczędzi na przesyle (straty na liniach są AIAIR
    olbrzymie, rzędu 20% czy nawet lepiej - nie mogę sobie źródła przypomnieć).