  • Data: 2021-05-10 18:48:59
    Temat: Re: fotowoltaika - terminy
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 10 May 2021 09:57:50 +0200, Baczek

    > Aktualnie można składać wnioski na "mój prąd"?

    Nie, Mój prąd tzw. 3.0 startuje od 01.07.2021r. Inne będą warunki (będą
    dotacje kaskadowe do łądowarek EV, PC, baterii, itp.), a jakie konkretnie
    kwoty będą to mają ogłosić za 20 dni. Ja co prawda kwoty znam, ale nie
    powiem, bo obiecałem że nie powiem, no to nie powiem. :P Bez sensu to
    zdanie, ale już mi się nie chce kasować. :>

    --
    Pozdor
    Myjk