  • 1. Data: 2010-09-29 11:18:56
    Temat: garnki - prosba o opinie
    Od: I.Tichy <i...@...tichy.pl>

    Witam.

    Mam mozliwosc dostania za pol ceny kompletu garnkow
    (wlasciwie to moge nawet wziac 2 takie zestawy) Gerlacha.
    https://www.bankujesz-kupujesz.pl/katalog/produkty?k
    eyword=garnki

    Co prawda chcialem kupic komplet Berghoffa, ale skoro jest okazja.... pytanie
    czy ktos uzywa(l) takich i podzieli sie opinia? Warte zakupu? I co powiecie
    o samm producencie. Prosze o opinie.

    A moze jednak Berghoff bylby zdecdowanie lepszy? Przyznam, ze nazwa Gerlach
    obila mi sie o uszy parokrotnie, ale nie wiem czy mozna powiazac ja z jakoscia
    (cena by wskazywala, ze tak).

  • 2. Data: 2010-09-29 11:57:03
    Temat: Re: garnki - prosba o opinie
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Blaszane nieprzezroczyste pokrywki - badziew

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 3. Data: 2010-09-29 12:16:57
    Od: AW <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-09-29 13:18, I.Tichy pisze:
> [...]
    > obila mi sie o uszy parokrotnie, ale nie wiem czy mozna powiazac ja z jakoscia

    A jakie cechy garnków mają dla ciebie istotne
    znaczenie? Od tego zależy wybór pomiędzy
    Berghoffem i Gerlachem.

    AW

  • 4. Data: 2010-09-29 13:11:08
    Od: I.Tichy <i...@...tichy.pl>

    AW <s...@p...onet.pl> napisał(a):

    >A jakie cechy garnków mają dla ciebie istotne
    >znaczenie? Od tego zależy wybór pomiędzy
    >Berghoffem i Gerlachem.

    Grube dno/scianki, nieprzypalanie sie, trzymanie ciepla, szybkie nagrzewanie sie.
    Musza dac myc sie w calosci z zmywarakch, przy tym nie wygladac po roku
    jak z odzysku :)
    No i wyglad, ale to akurat juz sam musze wybrac.

    Berghoff ma np. opatentowane miedziane dno, ktore ponoc bardzo dobrze sie sprawuje
    a po 2, 3 latach garnki dalej swietnie wygladaja. A Gerlach?

  • 5. Data: 2010-09-29 13:11:56
    Od: I.Tichy <i...@...tichy.pl>

    Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> napisał(a):

    >Blaszane nieprzezroczyste pokrywki - badziew

    Sluszna uwaga, na to nie zwrocilem uwagi. Nieprzezroczyste
    pokrywki to problem przy gotowaniu.

  • 6. Data: 2010-09-29 15:08:07
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    I.Tichy wrote:

    > Sluszna uwaga, na to nie zwrocilem uwagi. Nieprzezroczyste
    > pokrywki to problem przy gotowaniu.

    straszliwy :)

    mam same blaszane pokrywki :)

  • 7. Data: 2010-09-29 15:26:14
    Od: i...@i...pl

    "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> napisał(a):

    >mam same blaszane pokrywki :)

    Wyobrazam to sobie tak:

    - jak musze ustawic ogien taki, zeby lekko sie tylko gotowalo,
    to co chwile musze zdejmowac pokrywke , zeby wyregulowac
    (bez nakrywki inaczej sie gotuje)

    - jak mam szklane pokrywki, to widze, kiedy zaczynaa kipic i mam czas zdjac pokrywke;
    przy blaszanej pokrywce zobacze jak kipi jak juz mi sie poleje po garnku

    A zalety jakie?

  • 8. Data: 2010-09-29 15:27:27
    Od: I.Tichy <i...@i...pl>

  • 9. Data: 2010-09-29 15:47:59
    Od: Dawid <m...@n...pl>

    W dniu 2010-09-29 17:27, I.Tichy pisze:

> [...]
    pokrywke;
    > przy blaszanej pokrywce zobacze jak kipi jak juz mi sie poleje po garnku

    Stłuczki tak nie bolą :-)

  • 10. Data: 2010-09-29 17:28:51
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "Dawid" <m...@n...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zdjac pokrywke;
    > przy blaszanej pokrywce zobacze jak kipi jak juz mi sie poleje po garnku

    Stłuczki tak nie bolą :-)

    Od paru lat mam gary ze szklanymi pokrywkami. Najtańszy crap z Makro.
    Steinbach, a teraz ta marka nazywa się na literkę "T".
    Spadły pokrywki kilka razy nawet na płytki. Nie stłukły się, nawet się nie
    wygięły blaszane brzegi. Mocne jak diabli. Wygoda niesamowita. Prewencja
    wykipieniom, zamiast reakcji.