    From: Laphroaig <m...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: gres polerowany
    Date: Mon, 12 Oct 2009 13:29:10 +0200

    qaz wrote:
    > Ludziska, nikt gresu nie kładzie - czy co ?
    > Podpowie mi ktoś coś mądrego w kwestii impregnowania i impregnatów ?
    > pzdr qaz

    Witka,
    Mam polozony, zafugowany. Bez impregnacji.
    Podczas fugowania nic sie dzialao, zadnych przebarwien.
    Wykonawca, ktory podobno od kilku lat kladzie prawie wylacznie gres,
    byl przeciwny impregnacji.
    Aha, dla przypomnienia. Uwazajcie na gres polerowany, rektyfikowany
    firmy Cersanit (moj przypadek to Kando Bianco). Tragiczna jakosc,
    trudno je polozyc bezfugowo. Nie dosc, ze rogi beznadziejne krzywo
    szlifowane to jeszcze sie okazalo, ze niektore plytki sa wypukle lib
    wklesle (co skutkuje sporymi cieniami, fugi wygladaja wtedy kiepskawo,
    robia sie cienie od gornego oswietlenia (to przy tych nizej polozonych)
    lub powstaje efekt pustej fugi (to przy tych na wysokosci wzroku) ).

    --
    pozdr
    Wojtek