  • 1. Data: 2009-10-12 10:55:48
    Temat: Re: gres polerowany
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    qaz napisal:
    > Ludziska, nikt gresu nie kładzie - czy co ?
    > Podpowie mi ktoś coś mądrego w kwestii impregnowania i impregnatów ?

    a) po co zakladasz kolejny watek?
    b) poczekaj kilka godzin; ludzie sa w pracy a to nie hotline, zeby
    od raz dostawac odpowiedzi.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 2. Data: 2009-10-12 10:57:12
    Temat: gres polerowany
    Od: "qaz" <q...@w...pl>

    Ludziska, nikt gresu nie kładzie - czy co ?
    Podpowie mi ktoś coś mądrego w kwestii impregnowania i impregnatów ?
    pzdr qaz

  • 3. Data: 2009-10-12 11:13:10
    Od: "atman" <r...@w...pl>

    Użytkownik "qaz" <q...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Ludziska, nikt gresu nie kładzie - czy co ?
    > Podpowie mi ktoś coś mądrego w kwestii impregnowania i impregnatów ?

    Wcale bym go nie impregnował.

  • 4. Data: 2009-10-12 11:29:10
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    qaz wrote:
    > Ludziska, nikt gresu nie kładzie - czy co ?
    > Podpowie mi ktoś coś mądrego w kwestii impregnowania i impregnatów ?
    > pzdr qaz

    Witka,
    Mam polozony, zafugowany. Bez impregnacji.
    Podczas fugowania nic sie dzialao, zadnych przebarwien.
    Wykonawca, ktory podobno od kilku lat kladzie prawie wylacznie gres,
    byl przeciwny impregnacji.
    Aha, dla przypomnienia. Uwazajcie na gres polerowany, rektyfikowany
    firmy Cersanit (moj przypadek to Kando Bianco). Tragiczna jakosc,
    trudno je polozyc bezfugowo. Nie dosc, ze rogi beznadziejne krzywo
    szlifowane to jeszcze sie okazalo, ze niektore plytki sa wypukle lib
    wklesle (co skutkuje sporymi cieniami, fugi wygladaja wtedy kiepskawo,
    robia sie cienie od gornego oswietlenia (to przy tych nizej polozonych)
    lub powstaje efekt pustej fugi (to przy tych na wysokosci wzroku) ).

    --
    pozdr
    Wojtek

  • 5. Data: 2009-10-12 23:08:36
    Od: "Jarek M." <j...@w...pl>

    Witam
    Dzis rozmawialem w Liroyu na ten temat.
    SPrzedawca polecal mi produkt firmy Sopro w cenie 123 zl za pojemnik którego
    wydajnosc wynosi ok ~ 40 m kw.
    Pan twierdzi ze gres jest pokryty warstwa wosku czy innego paskudztwa by
    poprawic jego wyglad.
    Po kilku myciach nalezy zaimpregnowac i spokój na kilka lat.

    W rozmowie poruszalismy wile watków zwiazanych z kafelkami i ten Pan
    zaimponowal mi swoja wiedza.
    Tak wiec przekonal mnie, za tydzien klade gres polerowany w salonie i po
    kilku myciach zaimpregnuje, a co mi tam ...

    A póki co, proponuje Ty zaimpregnuj i podziel sie swoimi spostrzezeniami ...
    zeby ja sie na mine nie wladowal ;-)

    Pozdrawiam
    Jarek

  • 6. Data: 2009-10-13 19:29:35
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    Jarek M. wrote:
    >..
    >
    > A póki co, proponuje Ty zaimpregnuj i podziel sie swoimi spostrzezeniami ...
    > zeby ja sie na mine nie wladowal ;-)

    To jeszcze podaj nazwe tego preparatu, moze sie dam przekonac.
    I nie omieszkam podzielic sie wrazeniami. Jednak spodziewam sie, ze
    jesli cos bedzie nie halo to i tak dopiero po dluzszym czasie uzytkowania

    --
    pozdr
    Wojtek

  • 7. Data: 2009-10-13 21:26:12
    Od: "Jarek M." <j...@w...pl>

> [...]
    > I nie omieszkam podzielic sie wrazeniami. Jednak spodziewam sie, ze jesli
    > cos bedzie nie halo to i tak dopiero po dluzszym czasie uzytkowania
    --------------------
    Witam
    Uroczyscie odszczekuje to co napisalem wyzej.
    Dzis zawital u mnie glazurnik, znam jego prace i musze powiedziec ze dobry
    jest i przytomny.
    Poruszylem ten temat i troche mnie zamurowalo.
    Powiedzial ze jesli zdecyduje sie zaimpregnowac gres , ok , bedzie pieknie
    wygladal przez kilka lat,
    Okreslil ze max do 5 lat.
    Pózniej proces trzeba powtórzyc bo stary impregnat bedzie zlazil kawalkami ,
    czesc sie zwyczajnie wytrze i podloga bedzie laciata patrzac pod swiatlo.
    Wyglada jak niedomyta, wiec impregnacje trzeba powtórzyc i tak ...do usranej
    smierci, co kilka lat trzeba sie bawic.

    Tak wiec zdecyduj sam, w tym tygodniu bede w Liroju to zerkne jak sie ten
    preparat nazywa.

    Pozdrawiam
    Jarek

  • 8. Data: 2009-10-13 22:16:18
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    Jarek M. wrote:

    > Poruszylem ten temat i troche mnie zamurowalo.
    > Powiedzial ze jesli zdecyduje sie zaimpregnowac gres , ok , bedzie pieknie
    > wygladal przez kilka lat,

    No wlasnie, moj mowil to samo. Jesli zaimpregnuje to juz bede musial ten
    proces powtarzac. Skoro nie tylko to opinia mojego ale i Twojego
    glazurnika to cos w tym musi byc.
    Pewnie temat impregnowania nalezy sobie odpuscic a jedynie dopilnowac ,
    aby wycierac na biezaco plamy z plynow (mam tez w kuchni na podlodze gres)

    --
    pozdr
    Wojtek