  • 1. Data: 2009-10-12 09:48:27
    Temat: gazociag na dzialce
    Od: "luki" <l...@o...pl>

    Witam,
    Jakie (jesli) klopoty moze stwarzac gazociag przebiegajacy w koncu dzialki?
    Cena dzialki to jakies -40% do wartosci rynkowej, ale czy warto?

    pzdr,
    Lukasz

  • 2. Data: 2009-10-12 10:07:42
    Temat: Re: gazociag na dzialce
    Od: "rrr." <d...@w...or>

    Użytkownik luki napisał:
> [...]
    > Jakie (jesli) klopoty moze stwarzac gazociag przebiegajacy w koncu dzialki?
    > Cena dzialki to jakies -40% do wartosci rynkowej, ale czy warto?

    Witaj
    w zależności jak duża jest ta działka, i jakie są obostrzenia. A może da
    się zrobić nawiertkę i mieć gaz za darmo ? :) Oczywiście żart.

    pozdrawiam
    rafał

  • 3. Data: 2009-10-12 10:16:12
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Użytkownik "luki" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Jakie (jesli) klopoty moze stwarzac gazociag przebiegajacy w koncu
    > dzialki?

    Zależy jaki duży ten gazociąg.
    Przy takim najmniejszym, rozprowadzającym do domów,
    gazownia upiera się np. że nawet barak budowlany nie może nad nim stać.

    Pzdr

    JKK

  • 4. Data: 2009-10-12 10:48:45
    Od: QbaB <q...@g...com>

    On 12 Paź, 11:48, "luki" <l...@o...pl> wrote:
> [...]
    > Jakie (jesli) klopoty moze stwarzac gazociag przebiegajacy w koncu dzialki?
    > Cena dzialki to jakies -40% do wartosci rynkowej, ale czy warto?

    Może byc problem z pozwoleniem na budowę. Lepiej sie dowiedzieć np w
    gazowni jakie sa możliwości zabudowy takiej działki (min odległośc od
    gazociągu).

    Pzdr
    QbaB

  • 5. Data: 2009-10-12 11:19:00
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Może byc problem z pozwoleniem na budowę. Lepiej sie dowiedzieć np w
    gazowni jakie sa możliwości zabudowy takiej działki (min odległośc od
    gazociągu).

    Nie w gazowni tylko w gminie w planie zagospodarowania przestrzennego.

  • 6. Data: 2009-10-12 11:29:12
    Od: l...@o...pl

    Witam ponownie,

    dzieki za odpowiedzi.

    gazociag jest wzdloz granicy dzialki, jest to gazociag przemyslowy wysokiego
    oraz podwyzszonego cisnienia wraz ze strefa ochronna...

  • 7. Data: 2009-10-12 11:44:03
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik <l...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wysokiego
    > oraz podwyzszonego cisnienia wraz ze strefa ochronna...

    No to na planie zagospodaorwania przestrzenengo będziesz miec dokładnie
    wyrysowaną dopuszczalną linie zabudowy. Oglądłąem ostatnio kilka takich
    działek z gazociagami i wszystko było idealnie rozrysowane wraz z opisanymi
    obostrzeniami co do ograniczeń zagospodarowania terenu.
    Warto się także dopytać o ustanowioną ewentualnie służebność i sprawdzić
    jakie są warunki korzystania z tego pasa działki zapisane w ksiedze
    wieczystej.

  • 8. Data: 2009-10-12 13:55:58
    Od: "Marex" <m...@g...pl>

    Boombastic <b...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > Warto się także dopytać o ustanowioną ewentualnie służebność i sprawdzić
    > jakie są warunki korzystania z tego pasa działki zapisane w ksiedze
    Jezweli działka jest dotąd własnoscią SP lub gminy to raczej watpliwe,
    ky ktos wystepował z wnioskiem o ustanowienie słuzebności.Jest to nowa forma
    ograniczonego prawa rzeczowego i sami urzednicy jeszcze tego nie "łykają".
    Ale mozna wystąpić do właściciela gazaciogu z takim prawem- chodzi o
    ustanowienie służebnosci przesyłu.
    Pozdrawia~M~arex

  • 9. Data: 2009-10-12 14:45:05
    Od: "volin" <p...@y...co.uk>

    witam

    za mja dzialka idzie gazociag wysokiego cisnienia 6,3 MPa, strefa zabudowy
    wynosi 20 m.
    najulepiej dowiedziec sie w gminie lub u wlasciciela gazociagu.
    u mnie beda zabudowania wchodzace 1,5 metra w strefe zabudowy ale to
    oczywiscie trzeba bylo uzgodnic z gazownia.
    w gazowni powiedzieli ze wszystko powyzej 15m od rury sa w stanie uzgodnic.
    kwestia paru telefonow aby sie dowiedziec.
    pozdrawiam

    volin

  • 10. Data: 2009-10-12 15:34:38
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>