    From: Kudlaty <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: grzejnik kanałowy w obwodzie podłogówki
    Date: Fri, 18 Dec 2009 09:12:16 -0800 (PST)

    On 18 Gru, 16:58, s_13 <s...@i...pl> wrote:
    > witam
    > mam duże przeszklenia od podłogi w salonie i pomyślałem, żeby dac pod
    > nimi grzejniki kanałowe, niwelujące efekt spływania zimnego powietrza
    > po powierzchni okna, w sumie moc nie musiała by byc duża, ale jest
    > problem z zasilaniem tych grzejników, najprościej było by wpiąc je w
    > obieg podłogówki, która jest w pomieszczeniu, zasilam je temp max 40
    > stopni, czy to nie za mało dla grzejnika kanałowego (powtarzam, chodzi
    > tylko o lekkie podgrzanie powietrza przy oknie, a nie ogrzanie
    > pomieszczenia)
> [...]

    Kanalowe maja wade, szybko w nich sie brud zbiera. Splywanie zimnego
    powietrza wyeliminujesz za pomoca roleki na oknie /brak kontaktu
    cieplego powietrza bezposrednio z szyba/.
    Z tego co napisales masz podlogowke czyli zimne powietrze przy
    kostkach tobie nie grozi. Zreszta przy grzejikach tez to nie grozi.
    Nie przejmuj sie wazniejsze jest odpowiednie zapotrzebowanie na cieplo
    w pomieszczeniu.