    From: Rentier <f...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: grzejnik kanałowy w obwodzie podłogówki
    Date: Fri, 18 Dec 2009 18:35:53 +0100

    Kudlaty pisze:

    > Kanalowe maja wade, szybko w nich sie brud zbiera.
    To pikuś, Są niektóre modele wpinane na gietkich wężach, podnosisz żebra do góry i
    wsysasz odkurzaczem.
    Istotniejszą ich wadą, IMO to ich koszmarna cena.Dlatego zrezygnowałem.
    Robisz podłogówkę rozpoczynając pętlą pod oknem.Tam rura co 10 cm na szerokości np 40
    cm i będzie ok.

    Splywanie zimnego
    > powietrza wyeliminujesz za pomoca roleki na oknie /brak kontaktu
    > cieplego powietrza bezposrednio z szyba/.
    > Z tego co napisales masz podlogowke czyli zimne powietrze przy
    > kostkach tobie nie grozi. Zreszta przy grzejikach tez to nie grozi.
    > Nie przejmuj sie wazniejsze jest odpowiednie zapotrzebowanie na cieplo
    > w pomieszczeniu.
    Otóż to.Niech ci tam ktoś policzy ile potrzebujesz tam ciepełka.