    From: s_13 <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: grzejnik kanałowy w obwodzie podłogówki
    Date: Fri, 18 Dec 2009 10:27:47 -0800 (PST)

    >   Splywanie zimnego> powietrza wyeliminujesz za pomoca roleki na oknie /brak
    kontaktu

    > Otóż to.Niech ci tam ktoś policzy ile potrzebujesz tam ciepełka.

    heh, ale w domku już mieszkamy :-),
    podłogówka sprawdza się, rurki są zagęszczone pod oknami tarasowymi,
    ale jednak podczas mrozu, tak jak teraz mimo wszystko lekko wieje po
    kostkach, choc już metr od okna problem nie występuje, ale nasza
    młodzież młodsza nauczyła się chodzi i koniecznie bawi się właśnie
    przy oknach :-), u znajomych widziałem taki kanałowy grzejnik i on tak
    fajnie odwracał ruch tego powietrza, że szło przy oknie do góry i nie
    czuc było wogóle zimna od tych okien, ale tam było zasilanie prosto z
    kotła, nie wiem czy 40 stopni grzejnika też da taki efekt
    pozdrawiam
    s_13