  • Data: 2017-08-10 13:43:45
    Temat: Re: grzyb w kanale
    Od: Kżyho <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-08-10 o 12:54, Tornad pisze:
    > Być może, ze to jest to samo. Tyle, ze zona za 1 galon czyli około 3.6 litra w
    > USA placila okolo 2.5 - 3 dolary a tu chcą prawie tyle samo za "az" 200 gramow.
    > Co prawda ten ma nieco większe stężenie ale chyba jednak poczekam az się moda
    > czy ustroj zmieni.

    Gdzieś tam widziałem była jeszcze wersja o stężeniu 2 albo 3% zdaje się.
    Poza tym tutaj to jest ściśle środek medyczny, pewnie "czystszy" niż
    taki przemysłowy, więc i cena wyższa.

    > Ale do plukania geby czy zebow nie polecam. Do tego celu w Hameryce uzywaja
    > sprawdzonej od lat i opracowanego ze sto lat temu - preparatu Listerine.

    Ale to nie jest do płukania zębów :) To jest specjalistyczny środek do
    czyszczenia/dezynfekcji w leczeniu kanałowym. Jak już Ci dentysta
    rozwierci ząb, to w tą dziurę Ci kroplę tego wstrzyknie, żeby środek
    dotarł tam, gdzie się nie da z wiertłem i takimi czyszczącymi drutami :)

    Pzdr
    --
    /__/_* /