    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Thu, 10 Aug 2017 05:03:27 -0700 (PDT)
    Subject: Re: grzyb w kanale
    From: Tornad <w...@a...com>

    W dniu czwartek, 10 sierpnia 2017 13:43:47 UTC+2 użytkownik Kżyho napisał:

    > Gdzieś tam widziałem była jeszcze wersja o stężeniu 2 albo 3% zdaje się.
    > Poza tym tutaj to jest ściśle środek medyczny, pewnie "czystszy" niż
    > taki przemysłowy, więc i cena wyższa.

    > Ale to nie jest do płukania zębów :) To jest specjalistyczny środek do
    > czyszczenia/dezynfekcji w leczeniu kanałowym. Jak już Ci dentysta
    > rozwierci ząb, to w tą dziurę Ci kroplę tego wstrzyknie, żeby środek
    > dotarł tam, gdzie się nie da z wiertłem i takimi czyszczącymi drutami :)
    >
    > Pzdr
    > --
    > /__/_* /
> [...]

    Jak pamiętam dentysta, który leczyl mi resztki uzębienia dezynfekowal mi gebe i
    sam zab wlasnie listeryna a nie chloraxem. Wiem to bo zapach i "smak" listeryny
    jest mi dobrze znany . Jak komus z geby jedzie to to tez smrod likwiduje a
    pozostawia zapach miętowy. No ale ja nie jestem dentysta tylko inżynierem
    budowlanym, wiec mogę się mylic. Wiem tez, ze szarne fugi miedzy plytkami w
    lazince, które często się pojawiaja chlorax skuteznie likwiduje i to na co
    najmniej pol roku. A ta plesn czarna to bardzo grozna jest. Biala taka wredna
    nie jest a czasem nawet leczy bo ma właściwości bakteriobojcze. typowym
    przykładem jest pleśń powstajaca na i w chlebie. To jest czysta penicylina.
    Od starszych ludzi się dowiedziałem, ze w mojej wsi niegojące się rany chlebem
    okladali i to pomagalo.

    Pzdr
    Tornad