  • 11. Data: 2011-07-07 15:52:48
    Temat: Re: ile czego da przy ogrzewaniu podłogowym na piętrze?
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    a w piwnicy mam 18cm i podłoga ciepła. Musiałem dac tyle styro, żeby czymś
    wypełnić, bo schody mi się kończyły, wykop był za nisko albo ściany
    fundamentowe za wysokie.

  • 12. Data: 2011-07-07 20:13:32
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 07-07-2011 o 17:52:48 kiki <k...@t...fel> napisał(a):

    > a w piwnicy mam 18cm i podłoga ciepła. Musiałem dac tyle styro, żeby
    > czymś wypełnić, bo schody mi się kończyły, wykop był za nisko albo
    > ściany fundamentowe za wysokie.
    Ta twoja chałpa to masakra :) masz wszystko dokumentnie spierd...e :)

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 13. Data: 2011-07-07 20:18:14
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 07-07-2011 o 12:06:14 Marcin Kloc <m...@g...com> napisał(a):

    > podłączę się do tego tematu z zapytaniem:
    > Jeśli podłogówka na poddaszu to jakie wykończenie podłogi? może być
    > panel/parkiet? chyba nie bardzo.
    Panele na pewno, są takie do ogrzewania podłogowego, na znanym portalu
    kupiosz taniej niz w sklepie, ja mam panele i jest ok tylko podłogówka
    musi byc tak policzona, nie rób na pałę/oko bo to się źle kończy.
    Jak nie masz kumatego hydraulika to ci policzę.

    A płytki w pokoju to takie średnie
    > rozwiązanie.
    Zgadza się dlatego mam tylko tam gdzie trzeba, reszta panele i wszędzie
    podłogówka i grzała ok, a mieszkam na południu i zimy mam solidne.

    > Czy podłogówka jest bardziej lub tak samo wydajna jak grzejniki?
    Tak, ale nie tak szybka, wolno grzeje wolno stygnie.

    Czy
    > patrząc na koszty będzie taniej czy drożej? Chyba drożej.
    Porównywalnie.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 14. Data: 2011-07-07 23:37:31
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "janusz_kk1" <j...@o...pl> wrote in message
    Dnia 07-07-2011 o 17:52:48 kiki <k...@t...fel> napisał(a):

    > Ta twoja chałpa to masakra :) masz wszystko dokumentnie spierd...e :)

    Bo myślałem, że wystarczy zlecić firmie budowlanej i zapłacic.
    W piswnicy jest ciepło, bo jest pod ziemią poniżej granicy przemarzania i to
    też swoje robi. Piwnica jest pod połową domu i ława schodkowa na opadającym
    terenie.

  • 15. Data: 2011-07-08 09:44:53
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 08-07-2011 o 01:37:31 kiki <k...@t...fel> napisał(a):

> [...]
    > W piswnicy jest ciepło, bo jest pod ziemią poniżej granicy przemarzania
    > i to też swoje robi. Piwnica jest pod połową domu i ława schodkowa na
    Ja też mam piwnicę pod całym domem oprócz garażu, doskonały bufor ciepła
    no i mam kupę miejsca na rzeczy których nie muszę trzymać w pom
    mieszkalnych.

    --
    Pozdr
    JanuszK