    From: rrr <r...@o...rrr.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: instalacja elektryczna do domu - jak zrobic samemu
    Date: Fri, 11 May 2012 16:22:23 +0200
    <jnos0f$b76$1@inews.gazeta.pl> <jnostg$d1l$1@inews.gazeta.pl>
    <jnothc$ebr$1@inews.gazeta.pl> <jnov7j$hum$1@inews.gazeta.pl>
    <4fa04f6a$2$26689$65785112@news.neostrada.pl>
    <jnpju5$96u$1@inews.gazeta.pl>
    <4fa15cf9$2$1301$65785112@news.neostrada.pl>
    <jo2daj$clf$1@node2.news.atman.pl>
    <4fa81901$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
    <jo984p$4d3$1@node2.news.atman.pl>
    <4fa9288d$0$26710$65785112@news.neostrada.pl>
    <jobs1l$st4$1@inews.gazeta.pl> <c1.01.3VnJHK$16Q@mike.oldfield.org.pl>
    <jodq5c$58h$1@inews.gazeta.pl> <c1.01.3Vnvhz$16Z@mike.oldfield.org.pl>
    <4fab904c$1@news.home.net.pl> <c1.01.3VpWP6$16j@mike.oldfield.org.pl>
    <4facaab5$1@news.home.net.pl> <joiu9a$ipb$1@node2.news.atman.pl>
    <joj394$o4v$1@node2.news.atman.pl>
    To: Jackare <1...@t...com.pl>

    Użytkownik Jackare napisał:
    > Użytkownik "Piotr Wyderski" <p...@n...mil> napisał w
    > wiadomości news:joiu9a$ipb$1@node2.news.atman.pl...

    > Nie wiem co i ile masz do zrobienia, ale:
    > - aby wykonywać pomiary trzeba mieć "E" z pomiarami ochronnymi
    > - aby wystawić z tych pomiarów protokół, trzeba mieć "D" z pomiarami
    > ochronnymi.
    > Ja także podzielam pogląd o paranoi w przedmiocie dyskusji, ale:
    > Z punktu widzenia obowiązującego prawa i przepisów nie są istotne
    > umiejętności o posiadaniu których ktoś jest przekonany i które może
> [...]

    A nie było tak, że od 2005 bezterminowe ? Pamiętam poszedłem na okresowe
    odnowienie, a tu bęc bezterminowe, z czego dobrze, że się w porę
    wycofano - choć mogę mylić lata. Wszystko co napisałeś jest absolutną
    prawdą. Mnie zaś wkurza, że szkoda ludziom kilka złotych na poprawnie
    wykonaną instalację i rzetelne pomiary. jedne z drugim nie takie rzeczy
    ze śwagrem robili to i prąd dla nich nie straszny. Kij, że cfaniaka
    ubije, choć pewnie emerytura wdowie i dzieciom z moich podatków będzie
    finansowana, ale w blokach widziałem takie kwiatki, że nie dość, że sam
    by się ubił to jeszcze sąsiadów. Cała reszta to pierdolenie. A
    "elektryków" którzy wystawiają papier za flaszkę powinno się publicznie
    chłostać. Przy okazji dodam, że pomiarami się nie param od wielu lat, a
    i wtedy jak mierzyłem to jedynie własne instalacje, łącznie z rysunkami,
    projektami i milionami pierdół których w zamówieniach publicznych się
    wymaga.

    pozdrawiam
    rafał