  • Data: 2018-01-18 21:40:36
    Temat: Re: instalacja fotowoltaiczna raz jeszcze
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 18 stycznia 2018 21:29:03 UTC+1 użytkownik Jarosław Sokołowski
    napisał:

    > Nie można.

    No to dupa zawsze z tyłu.

    Jeszcze doczytałem, że musiałbym prawdopodobnie podatek dochodowy oddać :D
    Czyli przy koszcie 18k netto, wyjdzie 1,44k vat + 3,5k dochodowy = 5k
    podatków... Coraz mniej opłacalne.. ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.