    From: Yorg <y...@p...onet.pl>
    Subject: Re: inteligentne domy - w co wejsc
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Mon, 2 Dec 2013 22:28:45 +0100

    poczytaj np. tutaj: http://www.knxforum.pl/viewtopic.php?f=9&t=116
    Sam obsluguje i programuje KNX w wielkim biurowcu, tutaj sie oplaca, ale
    maly inwestor musi byc albo fanem tego systemu i liczyc sie z kosztami albo
    wlasnie miec kase. Zaleta tego systemu jest to, ze mozna go rozbudowywac
    poczawszy od prostych spraw. Ale z wlasnego doswiadczenia moge powiedziec,
    ze inteligenty dom zaczyna byc interesujacy jak jest wszystko polaczone,
    poczawszy od sterowania swiatlem poprzez ogrzewanie, klime, sterowanieniem
    zaluzjami, sterowaniem audio i video, podlewaniem ogrodka wraz z prognoza
    pogody z portala internetowego itd, itd. A to wszystko kosztuje.
    A swoja droga ja lubie jak ja decyduje kiedy sie zapala swiatlo a nie
    komp...

    Serdecznosci...