  • Data: 2019-02-04 08:13:24
    Temat: Re: izolacja termiczna (nietypowe)
    Od: Roman Rogóż <r...@s...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-02-01 o 12:40, gobo pisze:
    > np. tutaj mozna zobaczyc jak dziala:
    > https://www.youtube.com/watch?v=kz95RnIG0NY
    > Piotr
    Hmm
    Faktycznie robi wrażenie na tym filmie, ale wygląda to trochę jak mata
    azbestowa i to co znajduję do kupienia w internecie podobnie.
    Nie wiem czy przejdzie ocenę akceptacyjną żony. Sklejka przynajmniej
    wyglądała jak drewno i za rudą szybą kominkową w zasadzie nie odróżniała
    się od panela obok, stąd moje pytanie o silikat który jest równomiernie
    biały i w miarę gładki.
    Rozglądałem się tez na płytkami z szamotu. Niestety takiej cienkiej nie
    spotkałem, a zmniejszenie grubości w warunkach domowych to praktycznie
    niewykonalne.
    Chyba po prostu zaryzykuję i kupię 1 sztukę płyty silikatowej i
    "zerżnę" 12 mm taflę bo jest dość miękka.