eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniejak/czym usunąc farbę olejną ze starych debowych drzwi › Re: jak/czym usunąc farbę olejną ze starych debowych drzwi
    From: Krzysztof Thomas <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: jak/czym usunąc farbę olejną ze starych debowych drzwi
    Date: Tue, 6 Jul 2010 01:03:56 -0700 (PDT)

    > Witam
    >
    > planuje odnowic drzwi wejsciowe po wczesniejszych malunkach i chcialbym sie
    > dowiedziec jak pozbyc sie starej olejnej farby. Drzwi nie s p ask
    > powierzchwi dlatego zdzieranie farby mechanicznie zajmie mi tydzie . Prosze
    > o pomoc
    >
    > Pozdrawiam

    W sklepie kup plyn do zmywania starych farbi i zmywaj/zeskrobuj, w
    zaleznosci ile warstw, trzeba bedzie to moze powtorzyc. Miekkka farbe
    zeskrobiesz, a pozniej kup welne stalowa jak najgrubsza i to wszystko
    jeszcze wyszlifuj, pozniej drobniejsza i jeszcze raz . Welna dobrze
    szlifuje sie wszelkie frezy i nierownosci. Troche i tak sie nameczysz
    ale efekt bedzie na pewno swietny. Stare drzwi po porzadnym odnowieniu
    wygladaj lepiej niz nowe.

    pzdr
    krzychut
    www.drewnianebudowanie.pl